Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: FW2.71>1.5

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    0

Fw2.71>1.5

Jag har gjort allting korrekt, allt gick bra. Jag har numer en PSP med FW 1.5.

Det enda problemet är att ingenting fungerar. Inga emulatorer, inga ISOS... Det enda som står är: "this game could not be started. (80020001)"

Vad är problemet? Måste jag använda någon slags loader för att använda t.ex snes9xTYL-0.2c?

edit:
    nvm, har fått igång allt.
    Last edited by frenger; 2006-10-18 at 13:49.

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av frenger
    Jag har gjort allting korrekt, allt gick bra. Jag har numer en PSP med FW 1.5.

Det enda problemet är att ingenting fungerar. Inga emulatorer, inga ISOS... Det enda som står är: "this game could not be started. (80020001)"

Vad är problemet? Måste jag använda någon slags loader för att använda t.ex snes9xTYL-0.2c?

edit:
    nvm, har fått igång allt.

Har du installerat senaste DevHook och provat ?
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jun 2004
    Respekt
    0
    Sedan så startar du nästintill alla ISO spel etc med UMD disk i, och då startas spelet när du går in på Game - UMD i den emulerade firmwaren, är så för mig iaf. (DevHook 0.46)

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner