tjena
jag sitter och funderar på att köpa en 360 efter att just sålt min gamla xbox, nu har jag spenderat några timmar åt att försöka förstå något om vad man kan och inte kan göra med 360n och vad man kan och inte kan om de är "chipad" eller inte, och just nu är jag hemskt förvirrad.
läser om stream å trådlös överföring och känner att jag kanske ska damma av min gamla 8-bitars istället och spela ice climber
Jag tänkte om jag skriver några påståenden så blir det lättare för de som vill svara att göra de.
1. Jag kan med hjälp av Wireless Networking adaptern, skicka bilder/musik mellan min dator, (winxp pro) och 360n, trådlöst, jag kan även "chatta" om jag vill de och spela xbox live om de finns internet på datorn.
2. Jag kan skicka/streama film via datorn till xboxen, trådlöst eller via snöre.
3. För att spela "säkerhets kopior" måste boxen chippas eller moddas på något sätt, men då kan jag bli "avstängd" från live.
4. måste jag ha en speciell version av windows för att kunna föra över filer/musik/filmer till boxen?
5. När jag köpt 360n, kommer jag vara en nöjd nöjesmaskins innehavare?
ursäkta alla dumma frågor, men känner att jag e för gammal snart för detta.
mvh
toddy
Bookmarks