v4.2) Security Sector read order now based on actual PFI from disk resulting in faster better booting for backups
v4.2) Security Sector read order now based on actual PFI from disk resulting in faster better booting for backups
Vi har kört den hela dagen, har inte kollat om något går fortare, men den fungerar ju iaf...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nästan så att det är dags att uppdater från 4.0. Hansi, kör ni A eller B?
A om ingen ber om B
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi Vilken är att föredra A eller B ??
när man ska flasha de bara flasha över min nuvarande fw 3.3 bara..
Har du skivor av högre kvalite så använd A annars B. Eller om du vill ha en tystare men segare så väljer du B.
jag använder alltid verbatim då ser de ut som de lutar sig mot a
synd att de finns en tredje val C som går exakt som 3.3´an
snabb sen tystnar ner när de behövs.
Jag kan ha fel men jag tror 3.3 är som B. Dvs den går inte fort med brända skivor.
Bookmarks