Hej. Kan någon rekommendera nå bra skräck-spel till 360?
Hej. Kan någon rekommendera nå bra skräck-spel till 360?
Skräck vet jag inte.... men Zombiespelet Dead Rising är ju skönt.
OK ska kolla upp det . Jo, kan man spela med/mot varandra i alla spel via Xbox Live?
Ok. Har kollat upp det här med Xbox live, och vad jag förstår följer det med/är inbyggd ett sorts nätverkskort, så det är bara att koppla i en nätverkssladd mellan 360n och routern eller måste man köpa till något? Finns det någon Live säker firmware idag?
japp... du behöver bara nätverkssladd.
Live är säkert..... än så länge :-)
Annars är väl Condemed ett rätt så kusligt lir. Dock ej online.
Condemned är helt lysande. Verkligen helt lysande, men man spelar inte mer än en timme åt gången, man måste ju andas osså Men satsa på det, jag har spelat igenom det och jag kan väl säga så här att det är en blandning mellan valfritt CSI-avsnitt, Silent Hill (stämningen) och F.E.A.R (som även det är ett skräck/action spel som släpps nu den 17 de november till 360:n). De som har gjort spelet har även gjort F.E.A.R, och de är riktigt duktiga på att skapa stämning. Kolla in trailers på www.gametrailers.com på F.E.A.R till 360:n och recensionen av Condemned och bestäm dig utifrån det
IGN har lagt upp en Video Review (i HD) på F.E.A.R.
Verkar sjukt bra!!!! Måste tankas hem så fort det dyker upp..... :-)
EDIT: Release: 31 Oktober (USA), 1 November (Europa)
Last edited by Enlund; 2006-10-26 at 13:55.
På PC så var F.E.A.R grymt, men jag spelade bara de tre första banorna, sen så brann min grafikkortsfläkt upp så då kunde jag inte spela mer. Men jag får väl se om det är lika bra på 360:n som det var på datorn. Perfekt skärmuppdatering på de videos jag har sett iaf
Spelbart demo på fear finns för övrigt att dra hem från xbox live marketplace.
en liten fråga över xbox live marketplace som jag vet låter dum.....men kan vem som helst gå in och hämta demon där? tänkte om man var tvungen att ha något konto genom live? eller om det bara är å plugga in boxen till routern å hämta hem?
Har du Premium så ingår det ju ett Live Silver abbonemang.....
Det där fattar jag inte, är inte Silver gratis i vilket fall?Original inlägg av Enlund
http://www.xbox.com/sv-SE/live/xbox3.../silverage.htm
Jo det är det väl. Men man behöver tydligen hårddisken för att kunna använda Xbox Live(och den följer ju endast med i premium). Det kanske räcker med ett minneskort, vet inte.
"Obs! För silvernivån behöver du en Xbox 360-lagringsenhet och en bredbandsanslutning."
EDIT: "Du behöver en lagringsenhet, till exempel Xbox 360-hårddisken eller Xbox 360-minneskortet samt ett headset om du vill chatta."
Jo exakt, Premium verkar ju nästan vara en förutsättning för att kunna skaffa Silver iofs. Ser det som lite snett bara att marknadsföra Premium med att man "wow, man får med Silver gratis", när det även annars är gratis... Står med i alla produktbeskrivningar jag sett för premium... Men men, man e väl lite smågrinigOriginal inlägg av Brahman
Hehe Du vet hur det är, dom skriver dit så mycket dom kan.. Men du tjänar säkert ändå 4-500 om inte mer på att köpa Premium än att köpa Core + alla tillbehören.
Jo Premium är ju helt klart det man ska köpa om man planerar att skaffa Live samt om man dessutom har/tänker skaffa en HD-TV... Kändes som att man satt i en evighet när man packade upp alla saker ur Premium kartongen Iofs köpte jag lite extra tillbehör ocksåOriginal inlägg av Brahman
Hehe . Nu har jag en annan fråga; beställer en 360 Premium från TBH.se nu i helgen. Är det en stor chans att jag får Philips läsaren eller har den hunnit komma ut i affärerna ännu?
Vad jag vet är det inte vanligt med philips här i Sverige, eller ja, jag har inte hört talas om en enda som fått det Hitachin däremot har nog alla jag känner fått...Original inlägg av Brahman
OK, men egentligen spelar det väl i nuläget ingen roll om man får varken en Hitachi eller Samsung, eftersom det finns firmware till båda?
Exakt, och med de senaste FW till Hitachin har man ju dessutom fått den mindre kinkig för vilket media man bränner på och med vilken brännare... Så jag är positiv inför mig flashning, sitter o tankar spel för fulltOriginal inlägg av Brahman
Bra skräckspel trodde jag denna tråden handlade om. Inte vilken version av dvdläsare/paket man har! Håll er till trådarna. Jag tyckte att F.E.A.R-demon var minst lika lovande som respektive till PC.
Bookmarks