Undrar om man kan ta ett brännt spel som blivit brännt utav clone cd och bränna det igen ? Alltså om man kan göra en kopia utav kopian med hjälp utav spel skivan... yrt ?
Undrar om man kan ta ett brännt spel som blivit brännt utav clone cd och bränna det igen ? Alltså om man kan göra en kopia utav kopian med hjälp utav spel skivan... yrt ?
jo det borde väl gå att rippa som om det var ett original gissar jag
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26137
Annars är det ju rätt enkelt att tanka hem det igen :-)
Jag är ute efter samma sak. Jag har några brända skivor som jag har lånat och skulle vilja kopiera dom. Det borde ju gå att bara rippa dom som vanligt men frågan är om det är så enkelt. Någon borde ju veta.
Weeh: Enlund svarade ju precis att du måste kopiera det precis som man gör med ett vanligt original.
Det tvivlar jag på eftersom security sector inte ligger på samma ställe på skivan längre...väl?
Borde bara vara å göra en full disc copy helt enkelt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har löst problemet med blindwrite det funkar att göra copy på färdig copy skivor
skivor går att kopiera alldeles utmärkt, jag gjorde följande
matar in en brännd dvd till 360, väljer att läsa till imagefil med clonecd, när image filen väl är gjord så skapas en ny dvd fil, bränn den dvd filen så har du en till kopia, busenkelt
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
Han menar att du matar in ett bränt xbox 360 spel i DVD läsaren på datorn ja.
Bookmarks