Har läst en hel del om att 360-versionen är strippad och undrar därför om någon hunnit köpa Fifa 07 ännu och kan klargöra om Glenn Hysén och Henrik Strömblad kommenterat matcherna eller ej?
Har läst en hel del om att 360-versionen är strippad och undrar därför om någon hunnit köpa Fifa 07 ännu och kan klargöra om Glenn Hysén och Henrik Strömblad kommenterat matcherna eller ej?
Inga svenska kommentatorer och ingen Allsvenskan!!!
Ordentligt nerstrippad som sagt men ganska hyfsat ändå
MVH
Mikael Bäck
Jäkligt skumt, på EA-sports står det "MED Henrik Strömblad & Glenn Hysen"*
* Gäller ej PSP, NINTENDI GAMECUBE, Nintendo DS och Mobile.
Nån som köpt den svenska versionen och kan bekräfta att det inte är svenska kommentatorer på 360?
Jag ser bara att man strippat allsvenskan i den artikeln. Om kommentatorerna kan jag inte läsa något?
aha... läste inte artikeln så noga. Den var länkad från ett annat forum med samma diskussion :-) sorry.
EDIT:
http://www.electronicarts.se/games/8978/4436/
"Nyckelfunktioner i FIFA 07 på Xbox 360:
Svenska kommentatorer
Ett av Sveriges mest uppskattade kommentatorpar, Glenn Hysén & Henrik Strömblad, står för kommentarerna i spelet. "
Står det så på deras sida borde det väl stämma......
Är det nån mer som får dirty disc på fifa07? Fått det på 2 ställen nu...måste man bränna om det eller är det min firmware som är för gammal? Kör version 2 någonting.
Kör vidare på denna FIfa07-tråden.
Skulle spela live idag, är inloggad i dashboard men när jag går in i Fifa står det att jag inte är inloggad och min xboxliveprofil är markerad som grå om jag trycker på (X) knappen i mitten. Dock ser jag när polare etc loggar in så jag är ju ändå inne i dashboard på live. Nån som varit med om liknande och kommit till en lösning?
Edit:
Nm löste sig, försökte trixa med en annan kontroll än min "huvudkontroll".
Last edited by banan1; 2006-10-29 at 00:50.
Bookmarks