Just de...
går det att spela umdspel reg2 på min psp reg1?
Film har jag förstått inte funkar på något vis, men kan jag köpa spel i affärn här hemma och köra i min usaköpta psp?
Just de...
går det att spela umdspel reg2 på min psp reg1?
Film har jag förstått inte funkar på något vis, men kan jag köpa spel i affärn här hemma och köra i min usaköpta psp?
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Spelen är INTE regionskodade, så det är bara å köra.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Stämmer finfint detOriginal inlägg av Hansi
Filmer kan man själv lägga på ett minneskort så det är inte något större problem heller.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Great!
PSP är verkligen en kul och lyckad pryl
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Bookmarks