Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Extra fläkt till XBOX

  1. #1

    Extra fläkt till XBOX

    Jag hade tänkt att köpa denna till min Xbox


    Men måste jag lämna in Xboxen för monteringen?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Den e bara å hänga på. Men behöver du den verkligen? Blir mest bara en massa oljud.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Citat Original inlägg av Hansi
    Den e bara å hänga på. Men behöver du den verkligen? Blir mest bara en massa oljud.
    Skönt att ni skriver det i formet i alla fall det lätt ju lockande när man såg den på webbutiken.. Mja, jag tänkte mest. Överlevnaden för min Xbox :P

    Föresten, när jag har dig på tråden. En ny DVD, vad går en sån på? Börjar bli trött på att min ska dumma sig. Den har svårt för att läsa CD och DVD skivor, visa märken går inte alls att läsa. Det måste ha fixat sig idag väl?

    Sen vill den inte alltid poppa ut (när jag trycker på knappen)

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    500:- just nu, xbox är ju bristvara och skall jag få hem dvdläsare måste jag frakta dom från asien = dyyrt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Citat Original inlägg av Hansi
    500:- just nu, xbox är ju bristvara och skall jag få hem dvdläsare måste jag frakta dom från asien = dyyrt.
    Kommer priset att skunka i framtiden? Jag har inte riktigt förstått varför jag ska betala 500kr för en vanlig DVD-LÄSARE när det finns gott om DVD-läsare idag som kostar 199-600kr.. Förstår om du inte vill svara på detta, men varför kan man inte köpa vilken som helst på Siba exempelvis?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Därför att xboxens dvdläsare INTE är en vanlig pc dvdläsare som det sälja miljoner av varje dag...

    Jag har ett adapterkort som gör att du kan använda en vanlig pcläsare. Adaptern kostar c:a 200:-, och den dvdläsaren kostar c:a 200:-

    Adaptern måste lödas in, och även om det fungerar perfekt sedan så tvivlar jag på att dvdläsaren passar perfekt i xboxen utan att man får såga bort lite plast osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Citat Original inlägg av Hansi
    Därför att xboxens dvdläsare INTE är en vanlig pc dvdläsare som det sälja miljoner av varje dag...

    Jag har ett adapterkort som gör att du kan använda en vanlig pcläsare. Adaptern kostar c:a 200:-, och den dvdläsaren kostar c:a 200:-

    Adaptern måste lödas in, och även om det fungerar perfekt sedan så tvivlar jag på att dvdläsaren passar perfekt i xboxen utan att man får såga bort lite plast osv.
    Vad är det för skillnad på Xboxens läsare och en vanlig pc läsare?

Liknande diskussioner

  1. Ansluta en extra xbox till LIVE?
    By Reality81 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2005-02-05, 14:47
  2. Extra fläkt till hårddisken?
    By Kungsune in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 16:56
  3. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 10:45
  4. 3 Multi-X chip till xbox
    By mbse in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2002-05-09, 06:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •