Har precis köpt mig ett xbox på Media Markt med Hitachi drive, tänkte flasha men har några frågor först.
1. Kommer jag kunna köra Live efter flashningen?
2. Vilken firmware ska jag använda (nyaste)? (denna kanske http://360.xbox-hq.com/xbox-tutorials-32.html)
3. hur bra funkar den nya firmwaren med tex nec 5170?
tacksam för svar

Citera
  Citera Original inlägg av Meecrob
 Original inlägg av Meecrob

RW-skivan som va sådär men den bootade med en ny skiva... Hade problem med "Spinning up disc" men det andra gången tryckte jag eject på 360-dvdn och då trippade den vidare till login och jag startade om. Då fick jag enhetsbeteckning och kunde flasha. Dock använde jag mig inte guiden och birdys utan FLASH16S.BAT som följer med Garyopa's xtreme 2.3. Har dock inga DL skivor än så jag vet inte om det funkar
 RW-skivan som va sådär men den bootade med en ny skiva... Hade problem med "Spinning up disc" men det andra gången tryckte jag eject på 360-dvdn och då trippade den vidare till login och jag startade om. Då fick jag enhetsbeteckning och kunde flasha. Dock använde jag mig inte guiden och birdys utan FLASH16S.BAT som följer med Garyopa's xtreme 2.3. Har dock inga DL skivor än så jag vet inte om det funkar  

Bookmarks