hej undrar bara om det går att spela nertankade spel på en ds lite?
vad behöver jag och hur gör man? newbie frågor säkert
hej undrar bara om det går att spela nertankade spel på en ds lite?
vad behöver jag och hur gör man? newbie frågor säkert
Ja, kolla in ds xtreme (vi får in dom snart), m3 och g6
M3 är min favorit då man kan köpa flera billiga minneskort och slipper radera spel hela tiden :-)
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=61
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Den rymmer 512MB
Ett spel tar olika mycket, t.ex. 32MB, 64MB, 128MB osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
512mb räcker gott och väl till spel .. Jag har ungefär 10st spel på min G6
Dock film , musik ... satsa på ett kort som har minneskort
Vart lägger sig savegames någonstans? På minneskortet det åxo eller?
Japp dom lägger sig på minneskortet.
En liten fråga bara. Så allt man behöver är ds xtreme för att spela nedladdade spel? Man behöver inte fixa och trixa något med DS:en?
Och film funkar också fint med bara den?
Bookmarks