Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Fear

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    102
    Respekt
    21

    Fear

    Någon som testat spelet?
    Jag tänker inte på om det fungerar utan om det är bra=)
    Har inte varit så mkt. för action-spel så jag har inte så stor koll på dom, men jag tänkte höra om FEAR är mer som ett skräckspel, eller om det är mestadels action bara?
    Last edited by arvdal; 2006-11-03 at 11:11.

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    146
    Respekt
    20
    de har int släpts i europa än de släpps nästa fredag
    FEAR är mest ett fps spel men vist finns de lite skräck inblandat i spelet det fick 9,1 av ign så de är nog bra

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    102
    Respekt
    21
    FEAR_USA_XBOX360-NiG har släppts och ska fungera på PAL-maskiner enligt http://dvd-secrets.co.uk/xbox360/

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    146
    Respekt
    20
    de stämmer kanske efter som den asiatiska versionen är regionsfri

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Jag har precis fått hem NiG-releasen, men inte hunnit testa den ännu. Enligt uploadern så är den regionsfri.

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    102
    Respekt
    21
    Skriv gärna en mini-recension av den sen om du har lust Enlund=)

    På bilder så ser det riktigt bra ut iaf.=) och verkar vara bra enligt recensenter med.

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    193
    Respekt
    19
    F.E.A.R märker man redan på första banan (som är som en liten tutorial) att det är inriktat på att försöka skrämma upp spelaren, och visst lyckas spelet med det. Sen efter en stund så byter spelet inriktning och blir istället ett rent FPS med klara Matrix-vibbar. Men mellan striderna så byggs stämningen upp av ett strålande ljud och förstklassig grafik. Spelet är helt klart värt att kika på om man tycker antingen om att bli skrämd, eller stålande strider som håller väldigt hög FPS-klass! Aningen kort dock, men är klart värd en skiva, om än bara för att testa. Jag blev fast direkt, och sitter med det på högsta svårighetsgraden (vilket är extremt svårt) och bara njuter! Får väl en svag 9:a på skalan. ign.com har en videoreview som säger ytterst mycket om spelet!

Liknande diskussioner

  1. cold fear
    By fredde.69 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-03-20, 17:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •