heej..
jag tänkte kolla in hur mycket min baslåda pallar och behöver därför lite tips på bra och sköna dunklåtar, dehöver inte vara techno funkar med tex med omgjord carola musiktipsa på bara
heej..
jag tänkte kolla in hur mycket min baslåda pallar och behöver därför lite tips på bra och sköna dunklåtar, dehöver inte vara techno funkar med tex med omgjord carola musiktipsa på bara
Sök på bass test osv så hittar du en del elaka låtar. Ta det försiktigt, det går att bränna delningsfilter osv med dom.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok men vad är bass test för något??
här finns grymma bass
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
hehe jävlar vilket fint ljud det kom från subbenmen har ni inte några tips på låtar som man faktist kan sitta och lyssna på när man tillexempel kör bil, att bara höra dom där låtarna skulle få mig att köra i diket
![]()
![]()
![]()
Chemical Brothers
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
skazi
prodigy
infected mushroom
parasense
låten under the influense med chemical brothers är det en jäkligt cool basljud effekt i.
Låter som ett jetplan passerar över ens huvud![]()
okay jag får ta och fixa några av dom här låtarna när jag får lite tid över
men tråden är inte död änn fortsätt och tipsa på bara :P
Bookmarks