Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Flasha om dual-firmware?

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2005
    Inlägg
    135
    Respekt
    20

    Flasha om dual-firmware?

    Har ett dual-FW och har ännu inte vågat uppdatera senaste live-updateringen. Men om nåt skulle skita sig och jag får error 66 så skulle det ju vara bra att få igång boxen igem så fort som möjligt nu när det finns så många roliga spel. Är det bara att uppdatera på samma sätt som när man har INTE har ett dual-fw? Har ju inte gjort det förut så jag vill inte misslyckas med det. Det bästa var ju om nån bor i närheten av mig som kunde fixa det åt mig för en slant. Jag bor i Borlänge (Dalarna). Please help!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är ju bara att prova och se om boxen överlever uppdateringen. Den dual firmwarebox som strulat för en av mina kunder kunde inte köra i xtreme läget men fungerade bra i orginalläget.

    Får du felkod är det bara å skicka in den för att få den fixad. Uppdatera vill du ändå göra förr eller senare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Dual Layer Media, Brännare, Booktype
    By ufot in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 779
    Senaste inlägg: 2012-09-25, 15:11
  2. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33
  3. Xtreme firmware 3.0 for TS-H943 Xbox 360
    By arvdal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 11:22
  4. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16
  5. Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 22:09

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •