Nu har jag haft x360in i snart ett år så garantin går snart ut, då hade jag tänkt att kika på nåt chip eller att byta firmware bara. Har inte hunnit satt mig in i vad som är bäst osv, men är inte helt borta med de här då jag har satt in och moddat den gamla modellen xbox. Nu till min fråga iaf, jag har funderat på om jag nu moddar boxen på nåt vis så jag kan lira brända spel hur ser de då ut i framtiden? Vill ju åt som i gamla boxen XBMC så man kan kika på film, kommer man kunna lägga in de i framtiden (om de ens kommer något liknande program till 360in?) om jag sätter in ett chip idag? Har som krav att chipet ska gå att stänga av eller liknande så jag kan lira mina orginal spel över live...
Fick nog när jag förbeställde NFS carbon och de kom ut mkt mkt tidigare på internet än i butiken och då ska man betala +600kr för spelet med och sedan vänta på att de ska komma, såg att Call of duty 3 redan finns och de är ju nån vecka kvar tills de släpps i butikerna med..
Tips på sidor där man kan hitta billiga dvd dl skivor? 199kr/10st är de bästa jag sett, tror de var på wesell cd.com eller disconline.se
Bookmarks