Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Var hittar jag x3.0.0 flash till Xecuter 3?

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Angry Var hittar jag x3.0.0 flash till Xecuter 3?

    Kan någon hjälpa mig med att finna detta bios, för nu har jag sökt och hittar ingen bra länktill det jag söker. Jag kommer till ett arkiv men där har jag inte tillträde och det går inte att rega sig för att bli medlem.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vad skall du med det till?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Flasha om, då jag flashade med x3.0.3 och det gjorde att jag inte kommer in i xboxen längre. Jag kommer enbart till flashbios sidan, kommer inte vidare. När jag startar med bios 3.0.0 så startar inte boxen upp, den står enbart och blinkar (ejektknappen). Som jag har förstått det skall man kunna flasha om till samma bank med det bios som fanns där innan om något har gått fel eller om det är ett bios som inte funkar på boxen, som i mitt fall. Jag försökte uppdatera med ett bios som inte funkar på min box och vill flasha om med ett bios som jag vet funkade innan. Eller är det något annat fel?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Man använder ju bara flashbios för att flasha bios. Så att flasha in olika versioner av flashbios tycker jag verkar vara lika givande som att försöka tvätta ansiktet med grillkol.

    Och har du för gammal flashbios så lär boxen inte starta alls om den är för ny.

    Aktivera nöd-flash-läget genom att starta med power+eject samtidigt.

    Flasha in senaste X3 bios. Inte något flashbios.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Ursäkta min dåliga förklaring och mina brister om vilka ord man skall välja. Jag kommer enbart till nödläget och inget mer. Det var också där jag uppdaterade till x 3.0.3, med x 3.0.3 kommer jag till nödläget. På platsen där x 3.0.0 finns förskte jag göra som det stod på http://www.team-xecuter.com/ hemsida men det som hände var att sista bilden på http://www.team-xecuter.com/flashbios/hdd.htm inte kom upp utan att jag kommer enbart till nödläget.

    Därav min "enkla" fråga om det finns någon plats där jag kan hitta x 3.0.0, så att jag eventuellt kan få boxen att fungera mer än i nödläget. För boxen fungerade med x 3.0.0. Just nu är det roligare med "grillkol" än med boxen Det kanske inte heter x 3.0.0 eller x 3.0.3, det kanske heter något annat, med det det står i nödläget. Jag vill minnas att det stod 3294 någonstans, när boxen fungerade.

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Läs det jag skrev ovan en gång till. Jag har inget att tillägga.

    Jo, kanske att det du kallar för "x 3.0.3" osv alltså är en version av flashbios, inte X-ecuter 3 bios. 3294 är däremot en version av X-ecuter 3 bios.


    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7231
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tack för hjälpen.

Liknande diskussioner

  1. Gör jag rätt?
    By Azrael in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 15
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 09:13
  2. linkboks var hittar jag det?(ej source..)
    By bolets in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-11-05, 14:21
  3. Var kan jag få tag i ett tangentbord till PS2?
    By Albax11 in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-13, 00:14
  4. Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 11:45
  5. Till PSXCare
    By Yamazaki in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-04, 11:53

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •