Hej jag undrar bara en sak. kan man använda de här två som ja skrev ovanför till den senaste versionen av PSTwo? Den är köpt på Elgiganten för ca 1 månad sen. Funkar detta tillsamman utan att man pajjar något i PS2an?
Hej jag undrar bara en sak. kan man använda de här två som ja skrev ovanför till den senaste versionen av PSTwo? Den är köpt på Elgiganten för ca 1 månad sen. Funkar detta tillsamman utan att man pajjar något i PS2an?
Det fungerar på scph-70004 och 75004 iaf. Vi har inte testat på den där nya 77000 eller vad den heter.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okej Hansi. Jag tänkte beställa det tillsammans med en fliptop och testa nya spel. Jag vill kunna testa ett nytt spel innan jag köper de för att se om det är värt eller inte.
Testa och testa... Bara en ursäkt för att "få" spela backups....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Jag kan ju inte lira med Swap Disc permanent? Skadar det inte lasern eller konsollen om man spelar med det hela tiden?
Njaa, använder du bra media så... Eller så gör man laserskydds fixen, Minns nånting med nå diodbygge va?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks