Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: utlänsk xbox i sverige!

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21

utlänsk xbox i sverige!

Hallo hallo.
    Mina släktingar från kina kommer att flytta hem till sverige igen och de kommer att ta med sig en massa prylar hit igen där ibland en xbox. Kommer denna att funka med våran ström styrka som vi har här? Är för mig att de har en annan styrka än vi. Om det nu är så tror ni att det skulle gå att använda en vanlig nätadapter (http://www.biltema.se/products/produ...?iItemId=92954) för att det ska funka här?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Nej går nog dåligt med den, kolla vilken utspänning den har. Har dom 110v så behöver du ju en converter 220v till 110v
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21
    men man kan väl ställa ner volten på en nätadapter? Om jag hittar en sådan så borde det ju bara vara att pluga in den o sen köra va ?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Den där från biltema kan inte användas till en xbox.

Jag byter nätdel åt dig för 500:- till en som klarar 100-240V så du kan använda boxen var som helst sedan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33
  2. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 09:28
  3. vet inte vad jag skall göra...
    By tiito78 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 10:04
  4. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24