Hej, för ett par dagar sen när jag kom hem satt min kusin (8 år) vid min xbox... och frågade vart alla mina spel var (han trodde dom var på cd-skivor) hur som helst sa jag att dom låg på xboxen... jag går till xboxen bläddrar mig till games, ser att mappen är helt tom.
okej.. tänkte jag och startade om xboxen, samma sak mappen var tom, bläddrade till apps - samma sak helt tom, - system utilitys aha.. där fanns system settings etc... så jag går in där och bläddrar ner 'hardisk locked', fanns en annan meny där man kunde trycka 'unlock hardisk' och 'lock hardisk' provade unlocka och starta om.. men ingen reaktion.
aha tänkte jag och slängde kontrollen i golvet och satte mig vid datorn och sket i xboxen tills vidare...
nu har jag stoppat in hårdisken i min dator och när jag bootar upp datorn så kommer det upp 'hardisk locked please enter password (5 trys)' typ.
provat tänkbara password: 1234, xbox... men inget av dem fungerar, jag är 100% säker på att jag aldrig skrivit in något password för min hårdisk.
så min fråga - WTF har hänt? och hur löser jag detta?
väldigt tacksam för svar
MVH Emil.
Bookmarks