Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Innan beställning... Frågor ang. chippet

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0

    Innan beställning... Frågor ang. chippet

    Hallå,

    Hade bara lite små funderingar kring Matrix Infinity tillsammans med PSTwo som PSXCare säljer. Jag antar att det är 75004 som man får när man köper härifrån? Dvs, den som är slitstark. Sedan undrade jag bara, såvida jag inte missat någon information, vilket jag gjorde när jag lyckades beställa och sen strax efter avbeställa DMS4, om att Matrix Infinity klarar absolut allting vad det gäller PS1,PS2 och DVD:er. Och jag antar att de firmwares som svävar ute på Matrix-hemsida är de som är kompitabla med det chipet PSXCare säljer?

    MvH //Simon

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det är 75004 eller efterföljaren, har för mig den hette 77004, fungerar lika bra vad vi märkt än så länge.

    Matrix klarar "allt", till skillnad från dms4lite som fortfarande inte lyckats få fram en uppdatering som klarar import ps1 spel på 75004rna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Tack för det snabba svaret. Ni kan förvänta en beställning inom en dag eller två

  4. #4
    Registrerade
    May 2003
    Från
    Mjödvattnet
    Inlägg
    45
    Respekt
    22

    scph-77004

    Vart kan man få tag på installationsanvisningar till en v15, scph -77004,för DMS4 Lite SE?
    Xbox ver 1.2 SmartXX v 2.0 200gb hd
    Xbox ver 1.6 Xenium ICE 120gb hd

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Finns det inte på www.dms4.com eller deras forum så får du kika på andra chipptillverkares sidor och lista ut hur det skall vara. Alla chip använder nästan samma anslutningar, brukar bara vara någon enstaka som skiljer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Chippet la av efter ett par månader.
    By beta in forum DUO-X2 support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 19:54
  2. Problem..Potentiometern på chippet..vad gör den?
    By Oek in forum X-ecuter 3 support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 09:53
  3. Problem med smartxx chippet
    By LinX in forum SmartXX Support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 09:57
  4. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  5. BESTÄLLNING??????
    By a00sambe in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-18, 10:23

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •