Hej! Tänkte bara dela med mig av en riktigt dålig erfarenhet av siba. Köpte en xbox 360 premium förra veckan och reagerade lite över att klisterlapparna inte såg ut som vanligt, det var runda klisterlappar där dom platta skulle sitta. Iaf så lät jag xboxen stå här en vecka och jag flashade den men testade aldrig så att allt fungerade. Nu när jag ska testa den så får jag e67 error vilket innebär att hårddisken är trasig. Inte nog med det, när jag kollar i kartongen ser jag att jag inte fått med något headset. Dvs hårddisken var trasig och headset saknas. Måste varit någon som köpt xboxen tidigare men som lämnat tillbaka den när han/hon såg att den var trasig och passade på att behålla sitt headset. Nu till frågan, får dom sälja begagnade saker bara sådär utan att först lämna in dom till microsoft på undersökning? Och är dom inte tvugna att kolla så att alla saker är kvar? Ska till Siba i morgon och försöka få ett headset och ny hårddisk. Hoppas att det går bra utan tjafs. Iaf nästa gång ni ser en xbox med misstänkta klisterlappar, kolla redan i butik att allt är med
Bookmarks