någon här som vet hur länge BC 2.1 tänker ligga nere?
någon här som vet hur länge BC 2.1 tänker ligga nere?
Förvirrad>> Tack för hjälpen och jag lovar att jag ska hålla mig i skinnet.....
Har ScT invites, kan tänka mig att byta mot hdbits & swebits
Tjena! Någon som skule vilja vara snäll och invite mig till Revolution TT, Torrentleach, Blackcat eller swetbit?
Jag har följande ratio:
Powerbits Ratio: 10.858 Uppladdat: 21.95 GB Nedladdat: 2.02 GB
jochen_vf@msn.com
mvh
Jocke
Hmm, verkar vara en funktion som är avstängd på detta forum. Maila mig på bobstobert@gmail.com
Ingen som vill hjälpa mig in på Revolution TT?
Har konto på BC som jag fått genom Förvirrad (tack btw) och där sköter jag mig bra, kommer alltid att se till att minst ha 1 i ratio, aldrig under iaf.
lassekongas@gmail.com
Hej! Skulle vara tacksam ifall någon skulle kunna invita mig till revolutiontt eller någon annan sida, jag är seriös med min ratio MINST 1.0 jag har dock ingen invite att dela med mig av då ja precis har börjat ladda ner spel. Eller jag har iofs invites till www.gmail.com ifall nån skulle vilja ha
Oskar.Zettervall@gmail.com
Hej! Jag skulle vilja ha invite till RevolutionTT,
Kan erbjuda Torrentleech, Black-cats eller Piratebits (om dom nu kör med invites)
hulken_lever@hotmail.com
Har invitat lassekongas@gmail.com och Oskar.Zettervall@gmail.com till RevolutionTT...hoppas ni blir gladfa och att ni sköter er!!!
/Mickys
Bra torrent här också: http://bt.xbox-sky.com/
Bara Xbox
jag har med 4 till torrent leech
Tja Effoc!
Kan jag få en invite av dig? Vore kanon schysst!
Jag har följande på powerbits
Jochen 666, Ratio: 14.975 Upp: 34.13 GB Ner: 2.28 GB
jochen_vf@msn.com
Mvh
Jocke
Jag skulle bli oerhört tacksam om jag kunde få en invite till torrentleech. Har du någon möjlighet att skicka en invite till mig Effoc så vore det jätteschysst. Min e-mail är: sowhat1985@hotmail.com
Tack på förhand.
Torrentleech bjuder på invites nu i kanalen bara så ni vet.
Är oxå intresserad av revolution eller torrent leech.....
Om det finns någon som kan invita mig så
e jag jätte tacksam....
Har försökt i två månader nu snart,orkar inte längre .....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har invite till
Blackcats-gamet.net 1st. Jag heter Linkzie där, så ni kan se. Man måste ha en ratio på över 1.0. Det går mycket snabbt att tanka därifrån.
Söker Främst, invite till bitmetv.org, SceneTorrents eller någon annan bra torrentsite där man kan ladda ner TV-episoder snabbt.
Linkzie@gmail.com
PM:a
Last edited by Lizzie; 2007-03-17 at 18:06.
Hej Effoc...Bjornsva från detta forum känner jag från vår pesmatcher på live...han var schysst nog att invite mig till Torrentleech men nu en vecka senare har hans invite fortfarande inte godkänts eller whatever av dem på siten...dem kanske inte gillade att det var hotmail adressen han använde eftersom vi har varandra på msn. Vore grymt schysst om du kunde invite mig till Torrentleech.
Just nu kör jag sen en vecka tillbaka på bt.xbox-sky och har följande ratio:
Uppladdat: 17.504GB Nerladdat: 11.620GB Ratio:1.506
Inte så mycket kanske men jag jobbar på det, det bevisar iaf att jag inte är en Hit'n Runner .
Om du kan invita så gör det till tonka.wagner@swipnet.se ...tack!
PS. Skulle också vilja vara med i RevolutionTT men Torrentleech i första hand
Edit: Hahaha såg precis nu att dem har invites på gång på Torrentleech...isåfall vore en invite till RevolutionTT nice till ovan mailadress...tack på förhand
Edit 2: Ser ut såhär på Torrentleech för mig efter en vecka...
Uploaded: 29.28GB Downloaded: 11.27GB Ratio: 2.599
Borde duga för en RTT invite
Last edited by Dj_Tonka; 2007-03-22 at 23:26.
Skulle velat ha en invite till RevolutionTT och Torrentleech.
Vore sjyyst som fan!
Svuush@gmail.com är min mail
Halloj, skulle uppskatta om någon har invites till RevolutionTT
har 100/10
edit:
Fixade konto på torrentleech
nuvarande stats efter 2 dagar.
Ratio: 5.085 Uploaded: 56.65 GB Downloaded: 11.14 GB
email: toppetoppe@hotmail.com
Last edited by score; 2007-03-20 at 14:45.
skulle uppskatta om någon har invites till RevolutionTT
Lantzbits.org
Välkommen tillbaka, Midis (Power User) [Logga ut] [Profil] [Helpdesk] [Mina Torrents] [Bonus: 19.4]
Ratio: 3.566 Uppladdat: 1.14 TB Nedladdat: 327.51 GB Aktiva Torrents: Torrents seeding 9 Torrents leeching 0 Kontaktbar: Yes
schadow69@email.com
Gillar inte å tigga, men revolution tt har jag haft svårt att få ett konto på.
Troligtvis så har personen ifråga som vänligen kanske skickar mig en invite konto på dem ställen han behöver...
Behövs nått info så skriv...
revolutiontt please.
nån som kan ge en invite till nån bra torrent sida med 360 spel??
kommer aldrig gå under 1.0 i ratio, seedar hela dagarna..
email:ghetto_87@spray.se
Ratio: 7.161 Uppladdat: 32.89 GB Nedladdat: 4.59 GB
Last edited by swifter; 2007-03-27 at 23:57.
Bookmarks