hej, är det någon som har någon invite till blackcats-games.net... skulle vara jätte tacksam
mvh
petter@studiebok.se
hej, är det någon som har någon invite till blackcats-games.net... skulle vara jätte tacksam
mvh
petter@studiebok.se
Last edited by killander; 2007-06-11 at 02:39.
Enlund eller någon annan... jag skulle höra om jag kan få en invite till någon sida med många wii spel.. jag har torrentleech nu... de har inte så många spel... någon annan sida?
jag har 2.4 i ratio för tillfället..
mvh
petter@studiebok.se
bäste effoc har du någon email så jag kan svara på annars har jag bra ratio på torrenlech,softtorrents,piratetorrents,softmupparn a och flera andra kallar mej vargmannen om du vill kolla min email är hansson_552@hotmail.com och jag vill gärna ha en invite till revo tt sköter mej alltid med att seeda
Sorry men landslide var först min sista rök där
WUNDERBAR
smarta321@gmail.com får du jättegärna skicka till!
skickar en invite till torrentleech nu.
puss
enlund har du någon invite till rev tt till övers min email är hansson_552@hotmail.com vargmannen
nope.
har massa till torrentleech dock
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Skulle gärna vilja ha en invite till RevolutionTT lr Blackcats.
Har invites till TL (Ratio: 2.062 Uploaded: 1.02 TB Downloaded: 505.14 GB) Softtorrents (Ratio: 1.973 Uppladdat: 582.83 GB Nedladdat: 295.40 GB)
TTi (Ratio: 2.846 Uploaded 385.38 GB Downloaded 135.39 GB)
SOM jag endast byter emot. Som ni ser så har jag ganska bra ratio å sköter mig väldigt bra.
vill byta invites! TL för RRT eller BC
epost: Ghetto_87@spray.se
<--- xbox-sky
<---- torrentleech
<---- piratebits
Skickad! Skicka gärna en TL -> zopyrus@gmail.com
Jag skulle vilja ha en invite till Blackcats. Har invites till Torrentleech att byta med om någon vill göra det. Min ratio ligger på 2.2 på TL.
Mail: c_neubronner@hotmail.com
Hej, jag skulle väldigt gärna vilja ha en invite till RevolutionTT och blackcat-games, jag har över 1,0 på alla andra trackers jag är medlem på, bland annat på Torrentleech, där jag har 55,27 GB Uploaded och 34,59 GB Downloaded efter att ha varit medlem i 2 dagar.
min mail: mattiasz600@gmail.com
Tack så jättemycket Mizzce!
Tar gärna en invite till blackcats och/eller revolution tt.
Bara att skriva mail så har ni en till torrentleech.
hschlette@gmail.com
Enlund eller någon annan som har en torrentleech invite över? Skulle uppskattas. Seedar bra.
Uppdatering: Tusen tack till den som gav inviten
Last edited by H3nke; 2007-06-23 at 12:39.
Har några invites till torrentleech. Skulle vilja ha en till revolution tt . Min mail är Jim1@bredband. net (Inget mellan rum vid . net). Kan inte skriva den här utan att den blir utsuddad :P.
Last edited by Remix1121; 2007-06-23 at 00:17.
Email: donpatoo@gmail.com Tack så mkt. Skulle vilja gärna ha till RevTT men det här får räcka. Tack igen!
vill ha en invite till torrent leach...har revolutiontt att byta bort...har 100 lina så ligger på bra ratio.
sandstrommikael@yahoo.se
har demonoid invites. Söker blackcat. bolets2 at yahoo.com
Skulle vilja byta TL invite mot en revolutionTT. Jim1@bredband .net .
önskar invite till SweDVDr
har Torrentleech att erbjuda
eller hade swedvdr slutat med invites?
edit. en till tti.nu hade varit trevligt annars
edit2. eller till BitMeTV.org
Last edited by papageno81; 2007-06-24 at 21:51.
Jag kan invite:a dig på TL om du invite:ar mig på RevTT. Har delat med mig 1.02TB på TL å har en ratio över 2.0
donpatoo@gmail.com
Söker: Invite till HDBits.
Erbjuder: Invites till RevolutionTT och Torrentleech.
Maila mig på tony@dioxid.com.
Bookmarks