Skulle någon snäll själ skicka en invite till Swedvdr.org och gärna Ntorrents..
MAIL: hif-ultra(a)hotmail(.)com
Skulle någon snäll själ skicka en invite till Swedvdr.org och gärna Ntorrents..
MAIL: hif-ultra(a)hotmail(.)com
#tigersaid Dem har stängt Reggen på powerbits för alltid pga maxgräns på 60 000 användare har uppnåts. Jag skulle bli tacksam om någon har en invite till TTI eller Revolution TT eller swedvdr
richiie89@gmail.com
kolla här om dom har öppen reg. *Annars kan maila mig så får du en invite. spelet finns där med en massa seeders.. Annars finns den på piratebay
Last edited by swifter; 2009-03-31 at 22:06.
http://www.ilovetorrents.com/ har öppen signup, de verkar ha alla nya xbox360 grejer.
önskar invite till xbox-sky eller annan 360-sida!
Har till starbits.se...
marcuskarlstrom@hotmail.com
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
det låter ju inte direkt troligt att de stänger pga ipred. hur svårt är det att ta sig in på en tracker om man vill, inte direkt svårt. och det räcker att en person av 60000 får access dit, do the math, vad jag vet så har de spärren pga av hårdvaran, men om det vore pga ipred så vore det bra löjligt.
Snarare mjukvara
Vissa databaser klarar inte för många coonections samtidigt ( t.ex Access )
Klart de som vill komma in kan det, men många sidor har gått ut med att de pg.av vissa omständigheter o beslut från 1.a april valt att stänga nyreg o bara tillåta invites.
Vänner till Vänner som Torrentar är bättre än Nyreggade sluskart som jobbar på konstiga firmor
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Behöver verkligen en invite till ngn 360-sida.
Starbits är helt död atm
Anyone?
marcuskarlstrom[at]hotmail.com
behöver verkligen torrentleech invite skriv "quote" om ni är snälla att ge mig en invite, sköter mig iallafall
Kan någon snäll gosse skicka en invite till: Swedvdr.org
MAIL: hif-ultra(@)hotmail(.)com
Vi vill inte har in mer folk på SWEdvdr.org hehe skoja bara om jag får ihop lite bonus poäng på min senaste bett så fixar jag invite åt dig allewii. om du kan bevisa att du sköter dig bra på trackers..
Skulle vara jätte tacksam för en invite till torrentleech el TTi
Sköter alltid min ratio och har 50/10 lina med dator på 24/7
MVH Håkan
hakan@eldh.se
Söker invite till någon av dessa.
RevTT
TorrentLeech
Sceneaccess
Eller annan utländsk tracker.
TTI kör numera bara laglig musik, hade 38 torrents sist jag kollade.
Ingen idé att söka invites dit med andra ord.
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
Kul att Piratebits och TTi la av. Nu har man ingen sida man kan ladda ner ifrån.
Någon som har invite till typ TorrentLeech eller RevTT, bara det är något stort som inte kommer stänga. Vore väldigt tacksam.
Skulle hemskt gärna vilja ha invites till RevolutionTT, Torrentleech och xbox-sky.
Skulle kunna betala för det =) Är lite desperat =/
Sköter mig och har bra ratio på softmupparna
Uppladdat 623.29 GB
Nerladdat 344.97 GB
Ratio: 1,806
25/10 lina
Maila mig gärna om ni vill tjäna en slant!
dsd1@live.se
mvh
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Synd att man har en brorsa som behöver ens TL-invite, har var tidigare medlem på TTI.
Alternativt får väl jag tanka åt honom, min ratio lär knappast ändra sig. Tur att man seedade INNAN ipred heh
iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
www.TTi.nu har ÖPPEN REG nu Fast man får bara tanka musik ser det ut som...
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
skulle vilja ha invites till torrentleech eller annan bra tracker!
Har invites till swetorrents
skulle vilja ha invites till en bra sida med x-box 360 spel, har kört ned laddningen på powerbits innan men men. seddar alltid mycket med bra internet lina.
tack om nån kan hjälpa.
Öppen registrering till 15:00 (3/5) på Swetorrents.org. Håll utkik och håll till godo.
Last edited by Greim; 2009-05-03 at 11:15.
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
Önskar invite på swetorrents. Har gott om backuper att seeda. Sitter på 100/100 fiberlina med dedikerad seeddator. Pretty pls with suger on top. (Nu när powerbits är nere). Ersättning kan diskuteras!
Tack!
360 Slim 250GB ej fipplad med, Wii +Wode, Monster-PC, GameCube Orig, PS3 PAL 80....
Jag skulle vilja ha inbjudan till
Swedvdr och Swetorrents samt revolutiontt och torrentleech.
Jag har
Demonoid,
Xbox-sky
Uglybits
freethesceene
tigersaid_86@yahoo.se
Biji Kurd o Kurdistan!
Bookmarks