Skulle någon vänlig själ kunna ge mig en invite till xbox-sky.com? Det skulle vara otroligt snällt.
Jag har tyvärr inte några invites som jag kan ge er dock.
Wii__Dude@hotmail.com
Skulle någon vänlig själ kunna ge mig en invite till xbox-sky.com? Det skulle vara otroligt snällt.
Jag har tyvärr inte några invites som jag kan ge er dock.
Wii__Dude@hotmail.com
Last edited by WiiDude; 2009-08-06 at 03:10.
Tänkte kolla om nån har en invite till revolutiontt eller torrentleech över hade varit riktigt nice!
Hej vill ha till
#TorrentLeech och #RevolutionTT
Har en ratio på 1.0
Om nån har att ge bort. Är verkligen sugen att ingå i fler familjer.
Jag är dessperat, Behöver invite till bra xbox 360 tracker tex: XBOX Sky.
fredrik_webb@live.se
xbox sky har inte änns invites, har varit medlem i över 1 år och inte har jag sett nån invite dit. dom brukar öppna reg då och då
Jag har några invites till TTi.
Jag kan tänka mig att byta mot något annat bra.
fuinho@glocalnet.net
Skulle gärna vilja få invite till en xbox 360 torrent sida. Har alltid bra ratio.
Min e-post: mr.unknownguy@hotmail.com
Söker: #RevolutionTT, #TTi, någon vänlig själ ? har bra Ratio
Murta : iron_the_man@hotmail.com
är det nån som skulle vara så bussig att bjuda på en invite till torrentleech?
jag hade powerbits förut och hade väldigt bra ratio,men tyvärr så backade den sidan ur.
jag har 100/100 uppkoppling.
mangemani@hotmail.com
Last edited by mangemani; 2009-08-19 at 10:37.
*EDIT*
Har nu Torrentleech med bra ratio, men nån extra är inte fel.
*EDIT*
Letar också en bra torrent site för xbox spel, har tappat min bästa när jag var på semester i 5 veckor och glömde parkera mitt konto. :-(
Så om nån snäll själ vill förbarma sig över mig så skulle det vara uppskattat. Har alltid skött min ratio och har 54/10 lina.
Tack på förhand, J.
Mail: fri_fart@hotmail.com
Last edited by gsx_swe; 2009-08-31 at 11:02.
Skulle behöva ett bra ställe för xbox spel.
Har alltid bra ratio.
mail:d_sniper@live.com
Hejsan! Jag behöver en invite till någon bra site, i utbyte har jag en invite till http://www.torrent-damage.net
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Trade=Bytatrading invites is NOT allowed
trading invites will lead to an immediate ban
Swizzy kanske du ska börja läsa Engelska igen? :P
nu kommer ett bra tips
går in på sidans IRC som du vill ha, läs topic där står reglerna och på vissa står det vad deras intervju kanalen heter om du vet inte hur man får upp lista på alla kanaler. fråga aldrig om invite i huvudkanalen du blir ip bannad på många irc om du gör det
Någon som kan vara behjälplig, min http://bt.xbox-sky.cc/ inloggning funkar inte, lite desperat..
djacobsson@swipnet.se
För er som inte vet har revolutionTT öppen regg i helgen.
https://www.revolutiontt.net/goodwillweekend.php
jag behöver en ny bra xbox360 sida den måste vara stängd bara invites för komma in
några tips?
TorrentLeech är en jätte bra sida =) och har enbart Invite^^
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
har TL söker något bättre
Hallå.
Skulle vilja ha en invite till antingen revolutionTT, torrentleech eller TTi
Brukar minst ha en ratio runt 3
Har 24/2.5 lina
Är datorn på är utorrent på.
Tack på förhand
Hej hej.
Jag är helt utanför i torrentsvängen och sitter nu på en 360 utan spel. Tigger därför invite i denna tråd till en sida med 360 spel. Ingen grym sida eller nåt sånt, den sunkigaste och mest värdelösa av trackern som någon kunde kasta åt mig vore en skänk från ovan. Just nu har jag nada och inget att byta med. Enda som skulle hända vore att jag blev glad och pay it forward till någon som är min situation i framtiden. Frid. Hoppas detta funkar.
sezariuz@gmail.com
tjena!
Har 2 spotify-invites och skulle vilja ha TL eller xbox-sky!
Pm
Hejsan! Jag har en fråga angående Seeding på en torrent sida.
Jag har nyligen blivit medlem på TTi och har nu laddat ner 3 filmer, å vill ju ha bra ratio, men problemet är ju de att de är ingen som laddar ner de ja seedar, så jag har bara laddat upp 1 gig å ner 12 gig, Hur ska ja fixa till detta?
Bookmarks