Enlund:
Tack så hemskt mycket!
Men jag har inte fått ngt mail? (kollat spam osv)
mvh / B
Enlund:
Tack så hemskt mycket!
Men jag har inte fått ngt mail? (kollat spam osv)
mvh / B
Märkligt. En "invite" har försvunnit från min pot i alla fall.
Jag kan testa att skicka en till.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
"Invite successful!
A confirmation email has been sent to the address you specified (b0ll3en@gmail.com).
They need to read and respond to this email before they can use their account.
If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days."
» Xbox360 FAQ
Enlund:
Nu funkade det! tack så mycket än en gång!
Uploaded 6.69 GB
Downloaded 4.96 GB
Share Ratio 1.349
Söker invite till swebits och/eller swetv. Om man nu kan göra det på detta forum? Skulle vara väldigt tacksam.
SRGTPD@gmail.com
Söker invite på revolutiontt.net jag är medlem på torrentleech.org och ni kan få invite av mig på den sidan.
superius [Logout] [Invite Someone 4 invitations left]
Ratio: 5.411 Uploaded: 2.29 TB Downloaded: 434.04 GB Slots: Unlimited slots
eazy_ako@hotmail.com
Tack på förhand
Last edited by superius82; 2007-04-23 at 22:33.
Fått invite, tack.
Last edited by Haxxor; 2007-04-25 at 01:36.
Känner mig snäll idag.
Nån som vill ha invite till torrentleech?
Krav bevis på bra ratio på vilken tracker som helst
Posta din ratio + användarnamn
» Xbox360 FAQ
Söker invite till Revolutiontt.
Kan byta mot TL, TTi, Softtorrents
Torrentleech:
Nick: ouroboros1, Ratio: 4.424 Uploaded: 5.60 TB Downloaded: 1.26 TB
TTi:
Nick: ouroboros, Ratio: 2.716 Uploaded: 456.93 GB Downloaded: 168.24 GB
omega_b72@hotmail.com
Ratio: 2.407 Uploaded: 1.56 TB Downloaded: 663.77 GB på revolution användarnamn postal
mail das_chick@hotmail.com
Söker återigen invite till RevolutionTT som jag hört så gott om.
Lite info från andra trackers:
Torrentleech:
Welcome back, Landslide
Ratio: 1.840 Uploaded: 340.75 GB Downloaded: 185.23 GB
Xbox Sky:
Landslide
Uppladdat 103.758 GB
Nedladdat 60.041 GB
Utdelad kvot 1.728
Har även invites till Torrentleech, Childbytes, Starbits att byta bort mot RevoTT.
Tack på förhand för en eventuell invite.
Edit: Pinsamt, glömde skriva med mailen :P landslide85@gmail.com iaf. Tack och hej.
Last edited by Landslide; 2007-04-25 at 15:57.
Postal - du har en invite på mailen....
» Xbox360 FAQ
Söker invite till #TorrentLeech och/eller RevolutionTT. Vad jag hört så är dom bäst eller?
Har bra ratio förut, har på xbox-sky (Robotach), men är ute efter andra spel med, PS3, PS2, xbox360 mm. Kan inte se min ratio men den är bra. 0.8, 0.9 mm
Hadde på Black-cats men under en natt när jag hadde igång det så vart jag disabled, vet inte varför för jag delade bara ut.
Tack på förhand!
thomas_lycksele@hotmail.com
Last edited by Robotach; 2007-04-25 at 22:24.
Söker invite till RevolutionTT
TL:
Ratio: 1.769 Uploaded: 471.81 GB Downloaded: 266.76 GB
Swebits:
Ratio: 1.392 Uppladdat: 79.24 GiB Nerladdat: 56.92 GiB
Mail: micke.hedlund@gmail.com
/Micke
» Xbox360 FAQ
Tycker det är lite jobbigt att alla skall ha ratio över 1, rent matematiskt så är det ju inte ens möjligt :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har precis börjat med 360scenen, *MEN OBS* jag har tillgång till en "källa" som får in *ALLT* i Wii, 360, ps2, psp (och allt annat skit som dvdr, shows, divx men det är inte intressant). Bugga mig heller inte om denna site ni kommer inte få något =)
Om folk lirar mig invites så kan jag lägga upp nya torrents på de siterna, samt att min burk lirar 24/7 server, och kan seeda dygnet runt. Bättre tradeoff får ni inte, kommer vara snabbare med att lägga upp nya torrents än någon annan.
Jag finns inte på någon annan torrentsite utan laddar allt från min källa, problemet är att äldre xboxrellar inte finns på den siten utan bara de 15 senaste! Därför behöver jag torrents.
Invite gärna till blackcats-games !
Vine, Vi, Fue
» Xbox360 FAQ
» Xbox360 FAQ
Söker invite till revolutionTT eller torrentleech
------------------
Har tyvärr ingen history på någon sida, men jag ska verkligen försöka göra mitt bästa!
ille12@hotmail.com
Mvh
ille
Om 100% av alla som tankar skall ha minst 1 i ratio så blir det ju lite ont om mottagare om man säger som så...om du ligger och har 3 i ratio så gör du det svårare för andra som försöker få upp sin ratio. Blir lite pyramidspel över hela grejen. Så var glad över att det finns iglar som bara har 0,5 i ratio med, det är ju dom som gör att du har möjlighet att få över 1....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Glömde skriva min mail för eventuella invites(!): rickard@burize.com
Helst för: Revolution, Blackcats, Swebits vore fint.
Erbjuder: Kan supplya nya releaser och 24/7 seeder.
Ja det är ju alltid tuffast för de som kommer in sent i kedjan.
Men alla torentsajter med medlemskap har ju betalande VIP-medlemmar som helt kan skita i allt vad ratio heter. Det är de som gör att jag kan ha en ratio på över 3.
Håller man dålig ratio kan man bli kickad, å det kan dessutom även bli negativt för den som skickat inviten - därav vill man att alla man bjuder in ska ha en hög ratio.
» Xbox360 FAQ
Finns det verkligen ingen som kan skicka en invite till Revolution TT? Min ratio på torrentleach är: Ratio: 6.338 Uploaded:145.83 GB Downloaded:23.01 GB min mailadress är tonka.wagner@swipnet.se
Vore verkligen nice att få vara på RTT.
Enlund..kan jag inte få en invite till Torrentleach av dej?
Har 100/10-BBB-lina så jag har alltid bra ratio....
Har hört torrentleach har mkt spel till både ps3 och xbox360?
kan du väl få. vad har du för mailadress då?
» Xbox360 FAQ
Bookmarks