Hejsan: Jag har ivitad dig nu.
Hejsan: Jag har ivitad dig nu.
Kan jag få en till blackcats har bra ratio på alla sidor jag laddar från min mail persen88a@hotmail.com
Schysst! Har davidc@spray.se
Om jag ska invita på blackcats-games.net, så kan man inte invita hotmail konton. man måste ha nåt annat
Tänkte fråga en gång till om ingen har invites till Revolution TT? Har varit en PU på Torrentleach sedan den 31:a Mars i år...Vill väldigt gärna komma åt RTTs Xbox360 katalog med förhoppning om att även hitta lite äldre spel där och ntsc versioner av lir, då jag precis har fått hem min importerade 360.
Ratio: 6.724 Uploaded: 163.94 GB Downloaded: 24.38 GB så ser min ratio ut för tillfället och min mail är fortfarande tonka.wagner@swipnet.se
Om någon har en invite dit så slösa den gärna på mig hehe...
PS. Eftersom jag är hyfsat ny inom torrentvärlden och jag har missat att det finns ett bättre sätt att bevisa att man är PU på en site än bara kopiera o klistra in stats direkt från stället så meddela mig gärna
Söker invites till RevolutionTT, har invites till Torrentleech.
PU på Torrentleech:
Ratio: 1.387 Uploaded: 272.22 GB Downloaded: 196.32 GB Slots: Unlimited slots
mail: torrents@c4.se
Tack!
[QUOTE=daver1;155022]Har du lust att testa igen? inget har kommit än[/QUOT
Har du någon annan mail? har försökt men funkar inte med din mail
[QUOTE=Veon;155098]Testa davejcm@gmail.com
Hej nån som har en INVITE till RevolutionTT? har 4 invites till torrentleech om nån vill ha
Welcome back, Kvv [Invite Someone 4 invitations left]
Ratio: 1.513 Uploaded: 26.31 GB Downloaded: 17.39 GB Slots ,där e iaf min status på torrentleech
min mail peter@psykopat.com
Sökes: invite till HDbits
Finnes: invite till Torrentleech
Har 100/100mbit och bra ratio på TorrentLeech, Swebits, Torrentbytes, och Oink
maila b0ll3n@gmail.com
Tjena!
Jag skulle vilja ha invite till www.bit-hdtv.com
Ratio på blackcats är 27.88gb ner och 48.41gb upp.
hotmail: hide_nr1@hotmail.com
Om ej funkar
Mail: Veluuli@mail.nu
Skulle någon vilja skicka en invite till mig på en bra xbox 360 torrenrhemsida som blackcats-games eller liknande. Jag seedar bra.
femul_swe@spray.se
Skulle jätte gärna få en invite till revolutiontt eller torrentleech.
Har tyvärr inget att erbjuda tillbaka då jag bara har hängt på piratebits.
Dom har tyvärr dåligt utbud av 360 spel.
Ratio: 1.456 | UL: 786.69 GB | DL: 540.40 GB på piratebits
ztar604@hotmail.com
femul: Jag skickade en invite till dig nu på blackcats-games
Om det finns möjlighet att invita mig i RevTT, Torrentleech & BlackCats.. så skulle det uppskattas och respekteras (med god ratio självklart). Är en stark anime tittare, så jag är väldans van vid att ha bra ratio i torrent sidor.
micheal_the_most_wanted@hotmail.com eller zopyrus@gmail.com
Tack i förhand,
Z
Zopyrus jag kan invita dig men just nu strular blackcats så får vänta lite.
Kan någon invita mig ?
pontaa92@hotmail.com
Zopyrus jag har ivitat dig nu.
Har invites till blackcats, skulle vilja ha en invite till RevTT.
lilbusta@gmail.com
önskar en invite till rev har mycket hög ratio på piratetorrents uppladdat 331gb nedladdat 27gb användarnamn vargmannen hansson_552@hotmail.com
bäste enlund önskar en invite till rev tt har bra ratio på torrenlech upp 324 gb ner 299gb och på piratetorrents upp331gb ner 27gb användarnamn vargmannen hansson_552@hotmail.com
Hej alla glada leechare, Skulle vilja ha invites till RevolutionTT eller BlackCats.
Har invites till TorrentLeech och till Bit-HDTV där dom släpper filmer till 360'n
Last edited by Orpan; 2007-05-23 at 02:19.
Bookmarks