Det låter ju riktigt bra det där med revolutiontt. Skulle någon kunna skicka en såndärade länk till chsandberg@hotmail.com så vore jag evigt tacksam.
Tack på förhand
Det låter ju riktigt bra det där med revolutiontt. Skulle någon kunna skicka en såndärade länk till chsandberg@hotmail.com så vore jag evigt tacksam.
Tack på förhand
kanske försent nu.. http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=33140
Skulle blivit väldigt glad om någon har en invite till HDBits.org till mig.
Jag har invite på TvTorrents och Softtorrent, tyvärr ingen på torrentleech än då de stängt invites.
Jag ligger alltid på minst runt 1:1 i ratio.
raevenlock@hotmail.com
Tack på förhand!
Hallo! Skulle gärna få invite till lite allt möjligt, Blackcats, revolutiontt, torrent-damage, supertorrents, TTI, ja lite allt möjligt. Vore väldigt tacksam om jag fick nån...
olli_bolli_94@hotmail.com
Torrentleech
Ratio: 1.227
Uploaded: 1.50 TB
Downloaded: 1.22 TB
Slots: Unlimited slots
Power user...
Ge upp det kompis. Jag har redan testat här och på flera andra forum, men har man inte någon invite att ge så får man ingen invite heller. Det är därför ganska omöjligt att ta sig in på de olika torrentsidornar då man måste vänta tills de kör public reg osv.
Jag har bara xbox-sky som har bra med 360-spel och jag har försökt fixa nya torrentsidor i över ett år nu. Det är omöjligt då ingen ger bort "gratis" invites.
Tyvärr.
Skulle vilja ha en RevolutionTT invite om någon har en
Ingen som har invite till swedvdr.org??
Jag har till revolutiontt.net som utbyte.
Någon som har swedvdr och vill byta ??
Skulle gärna ta en invite till RevolutionTT eller Xbox-Sky.
Har SweBits och har alltid hållt bra ratio:
Jag skulle vara evigt tacksam om jag fick en invite till nån av dom, då jag själv precis skaffat 360 som jag flashat....
Billysignal@hotmail.com
EDIT: Jag vet att "uppladdat" är suddig, men bilden är inte fabricerad, det är jpeg filformatets fel...
Last edited by Blixten100; 2008-01-19 at 16:24.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
någon som har invites till Torrentleech, eller RevolutionTT?
kan fixa till piratebits!
gota.petter@hotmail.com
Söker invites till:
Allt som har mkt xbox360 lir. Har 100/100 lina och brukar ligga på bra ratio på allt jag tar ner. Har ej några invites förtillfället men så fort jag får så kommer jag att ha Ntorrent invite och om jag får det så får den som gett mig en bra invite den av mig så länge han har bra lina och bra ratio.
christian_hogberg@hotmail.com
Hej, skulle bli supernöjd om någon varm själ kunde invita mej till black cat eller bitgamer.
har 24/8 lina.
Är veteran på swebits med ratio på 1,5 laddat upp 1,5 tb
är poweruser på powerbits med ratio på 5,0 laddat upp 1tb.
Så jag kommer seeda på dygnet runt
patrik.magnusson@hotmail.com
Vill tacka "perfectly" som invitade mej till bitgamer
Finns det någon har en invite till diverse torrent sida? Har tyvärr inget att erbjuda annat än garanti för god ratio. Hade god ratio på Torrent Leech, 2.x om jag minns rätt men blev av med kontot när jag flyttade. Nu har jag fast lina igen.
konke_@hotmail.com
Xbox-Sky har nu öppen registrering! Först till kvarn!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Någon annan än jag som inte alls kommer åt xbox-sky?... Är helt omöjligt.
Någon som har en invite till mig? :-D min upload är på torrentleech: Ratio: 1.184 Uploaded: 310.92 GB Downloaded: 262.65 GB
jag skulle gärna ha invite till
Torrent-Damage, RevolutionTT och TTI.
Har också problem, finns flera på forumet som också rapporterar problem men inget svar från mdoeratorerna än vad jag vet.
edit: Såg just att en moderator svarade och det var problem med servern, de jobbar på det.
Last edited by UniQ; 2008-01-30 at 08:20.
hejsan!
Skulle uppskatta det väldigt mycket om någon hade en invit att ge till någon av dessa
TorrentLeech
bitGamer
Blackcats
TTi
Ntorrent
vea_fridhly@hotmail.com
vea_fridhly@hotmail.com
oh btw, hur märker ni att vissa torrentsidor är uppe för reg? Sitter ni å nöter där 24/7 eller hur ska man göra för att lyckas ha lika tur som er? :P
Hejsan
Jag skulle bli väldigt glad för en invite på HDBits.org eller waffles.fm.
Jag har 1 invite på torrentleech.org, men de kommer bara ha öppet för invites en kort period.
raevenlock@hotmail.com
...
Last edited by Alpoti; 2008-07-16 at 12:02.
Har 1 invite till torrentleech. Först till kvarn! (glöm inte skriva mail)
Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
Wii - Wiinja Deluxe
NintendoDS - R4
Xbox - SmartXX - SOLD!
http://profile.mygamercard.net/crsan
http://www.minhembio.com/crsan
Jag skulle gärna ta emot din invite till Torrent Leech! Har tyvärr inget annat att erbjuda men kan garantera god ratio
konke_@hotmail.com
Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
Wii - Wiinja Deluxe
NintendoDS - R4
Xbox - SmartXX - SOLD!
http://profile.mygamercard.net/crsan
http://www.minhembio.com/crsan
Jag får snart invites till bit gamer, kan tänka mej byta mot tex ntorrent,torrentleech etc.
Tjosan!
powerbits.org är öppna för reg
Vet inte om de alltid har varit de men passa på.
Det är en hyfsad Torrentsida (Svensk)
Inte lika bra som TL men ändå =P
Bookmarks