Söker invite till Torrentleech. Kan erbjude STmusic. Är det enda jag har just nu. Kan posta 4-5 ratioproofs.
Söker invite till Torrentleech. Kan erbjude STmusic. Är det enda jag har just nu. Kan posta 4-5 ratioproofs.
Tjena
Kan någon av er tänka sig skänka en invite , till TL , osv vilken som helst har en bra ratio på PB och mitt användar namn är Meiioo
Ratio: 1.138 Upp: 778.543 GB Ner: 683.942 GB
hör gärna av er , meias@busig.se
Hej
Skicka mig ett mail på jediwannabe66@hotmail.com så skickar jag en invite på den mailadressen som du skickat ifrån.
Använd jediwannabe66@hotmail.com som mailadress för min invite på Swedvdr
//Chalela
Skulle vara tacksam om någon hade en invite över till någon av dessa trackers:
*Torrentleech
*Swedvdr
*What.cd
*waffles
*FTN
Håller bra ratio på de sidor jag är medlem på, bevis/screenshot kan fixas.
//hmmz
tjena! Nu är det dags att köra flashat igen, var väl ett år sen sist och kommer ju såklart inte in på sidorna längre
Söker därför invite till revo tt och eller blackcats, 100% skötsam med ratio etc
Musclebody78@hotmail.com
Riktigt tacksam skulle jag bli
Precis fått av en polare till tti, som var nytt för mig, alltid något, men saknar mina favoriter blackcats och revolution tt
Tänkte mest tillägga att jag sitter på 100lina med, så bra fart finns.
Last edited by JayC; 2008-04-29 at 18:52.
SÖker invite till blackcats-games
Har revolution TT att erbjuda, har bra ratio, måste man ha för att blir pwoeruser och få invites på RevoTT
Tar gärna emot en invite på någon torrent-sida som har 360-spel (BlackCats, RevolutionTT eller Torrentleech - åtminstone de jag känner till). Skulle uppskattas väldigt mycket.
Är medlem just nu på Powerbits.org och Filelist.org med användarnamnet arfert på båda - och där jag har följande ratio:
Filelist: 1.712 (Upp: 361 gb - Ner: 211 gb)
Powerbits: 1.430 (Upp: 130 gb - Ner: 91 gb)
Min mail är: sepetruck@stocken.org
Tack på förhand.
Har: 2 st invite till Starbits
1 st invite Demonoid
swetracker-konto med 117 GB upload, ratio:2,265 som ges bort med ett ev byte
Har även login till en sida som heter catwalking.com där all press hämtar sina bilder ifrån, med ett arkiv som sträcker sig ca 10 år tillbaka. Kostar runt 4000:- om året för att ha tillgång till sidan och jag förstår att det inte är allt för många som har uppskatning av detta. Men för den som gillar mode så är detta "the shit"
Är själv intresserad av invite till TTi
Finns på PM.
hej, jag skulle uppskatta om jag kunde få en invite till torrentleach.. har sökt efter en i evigheter.....
har alltid bra ratio.
min mail adress
silverstar001@hotmail.com
R: 8.05
337.25 GB
41.89 GB
detta har jag på sherwoodskogen.
skulle vara evigt tacksam för en invite till torrentleach.
silverstar001@hotmail.com
Hej! Skulle vara tacksam om man fick en invite till
torrentleech
vea_fridhly@hotmail.com
vea_fridhly@hotmail.com
Jag skulle kunna byta mot en invite på torrentleech.
Sköter alltid ration!!!
Någon snäll???
Söker:
torrentleech
xbox-sky
Eller någon annan site för xbox-360 spel.
Har:
psytorrents
swebits
trancebooster
swetv
Ifall du vill byta eller vara så pass generös att du ger ut som jultomten, så skicka gärna en invite till:
crazy.bomz@gmail.com
Tack.
Är det någon vänlig själ som har en invit till torrentleech och/eller hdbits,så hade jag blivit oehört lycklig om jag kunde få en.Skicka till email.petersetterhag@hotmail.com
Jag har ett antal invites till piratebits. Önskar invite till en bra torrentsida med mycket HD-material, film och xbox
Har 100/10 så ration är aldrig något problem.
Mina ration:
Ratio: 7.102 | UL: 2.17 TB | DL: 313.48 GB
Ratio: 4.731 Upp: 1.147 TB Ner: 248.370 GB
Ratio: 4.490 Uppladdat: 4.727 TiB Nerladdat: 1.053 TiB
är ganska ny på sidan, men det värkar inte gå att skicka pm på sidan =/ så jag ger dig min hotmail så kan du skicka din invite till den + din adress som du vill ha tti inviten till. sounds good?
torva_89@hotmail.com
Har:
invite på torrentleech
konto på swebits (Ratio: 3.934 Uppladdat: 15.830 TiB Nerladdat: 4.023 TiB)
konto på blackcats games (oanvänt)
söker:
RevolutionTT
finns på mail, kim_lindell@hotmail.com
Last edited by uberweiss; 2008-06-11 at 12:19.
Finns det en snäll själv som har en invite över till torrentleech/bitmetv eller liknande bra torrentsida. Det skulle verkligen hjälpa sånna tråkiga kvällar som denna. Jag har tyvvär inte en annan invite men jag skulle heltklart försöka återgälda tjänsten =)
Jag kan kontaktas på emelie_gustavsson84@hotmail.com
Tack för mig! <3
Öppet för kontoregistrering på torrentbytes nu för er som vill ha där..
Jag skulle vara väldigt tacksam för en invite till någon av dessa sidor:
Blackcats-games
Bitgamer
Underground-gamer
Torrentleech
Jag har 100/100 internet och jag är duktig på att sköta min ratio
Tack på förhand!
noodles_91@hotmail.com
Söker invite till Swedvdr.
Kan ge invite till Piratebits, Softmp3 (En av dom bästa musik-trackerna i sverige), softtorrents, piratetorrents, oanvänt konto till demonoid och kan även ge oanvänt konto till Ntorrents.
Du kan få invite till alla om jag får invite till Swedvdr.
Kan även erbjuda steam acc med cs 1.6 och flera.
Har bra ratio på Swebits, Piratebits, Powerbits, Softmp3, softtorrents och piratetorrents.
Sköter mig bra!
maila maxx_413@hotmail.com om du har invite.
Last edited by Maaxi; 2008-06-23 at 20:28.
Vill bara uppmärksamma er på att jag blev bannad på Torrentleech pga "Invite trader"
2008-06-22 - FireW0lf - Invite trader: http://www.google.com/translate?u=ht...F8&sl=sv&tl=en.
2008-06-22 - Disabled by FireW0lf.
Xbox 360 - BenQ, ixtreme 1,4
Wii - Wiinja Deluxe
NintendoDS - R4
Xbox - SmartXX - SOLD!
http://profile.mygamercard.net/crsan
http://www.minhembio.com/crsan
det är surt. men de flesta seriösa trackers har trade förbud på invites, det brukar stå rätt klart i rules. de är till för att ges till vänner etc. det lätt att få in "oseriösa" folk på en tracker om man kan trada in folk.
visst man kan chansa eller vara snäll men man ska inte göra det på öppet forum där sakerna kan bli kopplade till dig.
Bookmarks