Invite till Iptorrents bytes mot någon invite till liknande sida. Som har bra med spel. Skicka pm.
Jag kör mycket på Xbox-sky och Iptorrents. Tidigare även på Scenetorrents, men de lade ju ner nyligen. Tragiskt då det var den snabbaste sidan.
Om det finns en invite övers till Torrentleech tar jag gärna en =o)
Har 100/100 så seeda kommer inte bli något problem.
saosinster@gmail.com
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Jag skulle vilja komma in på en torrent-sida med mycket xbox spel.
Vilken ska man välja?
torrentleech eller revolution?
Jag har invite till TTi eller ntorrent att byta med.
Kanon, jag kom oxå in direkt.
Får väl se om det finns något intressant där.
Har några invites till Torrentleech som jag byter bort mot GIVETVIS något riktigt bra!
Du ska även kunna intyga att du vet hur man sköter en ratio
Förbannelse
Har inget direkt bra att trada... enda jag har är invites till google wave haha...
Men om du känner julandan i dig så tar jag mer än gärna emot en invite
Och jag har 100/100 så ratio är inga problem!
/edit
Skulle kunna slänga med en invite till Spotify i början av nästa månad också
Last edited by bleppmasta; 2009-12-19 at 21:29.
Tja! Någon som har en invite till en bra xbox360 sida? Har nog inte så mycket att erbjuda eftersom sen nedläggningsboomen har jag endast mitt swebits konto kvar.. Håller på att bli galen då jag inte får tag på de spel jag vill ha!
På swebits har jag ratio: 1.30, UL: 797gb, DL: 612gb. Har 100/10 lina från bbb.
Tackar på förhand!
Sökes: Invite till Xbox-sky eller någon annan BRA 360-tracker
Finnes: Invite till Torrentleech
Krav: Du ska kunna visa upp en godkänd ratio på någon tracker.
Skulle också vilja ha en invite till nån sida med xbox 360 spel...
Har invite till swebits och torrentleech...
Swebits
Välkommen, ******* Kvot: 3,45 Uppladdat 962,62 GiB Nerladdat 279,18 GiB
Torrentleech
Welcome back, ******* Ratio: 5.390 Uploaded: 779.68 GB Downloaded: 144.64 GB
Nån som har något skoj att byta med?
en sådan tracker är under utveckling, kommer heta XTorrents, samma team som ligger bakom NTorrents som håller på med XTorrents, typ iaf, denna sidan kommer vara dedikerad helt och hållet till Xbox 1 och Xbox 360, allt som har med dom här konsollerna kommer finnas tillgängligt på den här sidan, men som sagt den är fortfarande under utveckling...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Om någon har några invites kvar och vill bli av med några så skulle jag va tacksam, letar efter invites till "RevolutionTT" och "TorrentLeech"...
Har hög ratio, 100/10 Mb lina..
Har 3 invites till Audionews.ru för att byta ut...
tenstathug@hotmail.com
Ber snällt om en invite till torrentleech, håller alltid bra ratio.
jperss10@hotmail.com
Int21.
Nejdå, min ratio där ökar sakta men säkert.. Är ju alltid så på en ny tracker! Så lugn bara =) Jag vill ha fler sidor att välja bland helt enkelt.
Ha de!
jag tycker man håller sig till en sida tills man har en stadig Ratio, inte håller på bollar runt på 50 olika sidor samtidigt bara för att få så stort omfång som möjligt, gör man så delar alla dessa sidorna på din bandbredd = det tar LÄNGRE tid att få stadig ratio, så håll dig till RevTT ett tag till istället tycker jag...
Google is your friend!
En invite till TL och jag kan ge dig mitt konto på Xbox Sky som har en anständig ratio vill jag minnas. Kan kolla upp det om du är intresserad, ska nog gå att byta bort mejladressen så att jag inte snor tillbaka kontot men det är jag inte intresserad av då jag knappt använt Xbox-Sky på år å dar
Bookmarks