Kan man spara utan minneskort eller hårddisk med Core?
Tänkte om det fanns något litet minne inbyggt för ett par sparningar.
Kan man spara utan minneskort eller hårddisk med Core?
Tänkte om det fanns något litet minne inbyggt för ett par sparningar.
det sparas på HDn du har i boxen
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Premium har väl det som orginal.
Men då sparas väl det i minnet i boxen hoppas jag e inte så inne på 360 sålde min när man inte kunde spela vissa spel som jag ville spela.
Får man inte ens ett minneskort till CORE?
Om inte så e det jävligt snålt av MS
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Har du Core måste du köpa antingen minneskort eller hårddisk för att kunna spara dina spelframgångar.
Hårddisk följer bara med Premiumpaketet.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Nödvändigt för att spela på Xbox Live och för att spara spel om du saknar hårddisk
Tack för de snabba svaren.
Du behöver hårddisken om du vill spela gamla XBOX spel med.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Här är min tutorial för flashning:
http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hahaha skönt med en tutorial som alla klarar att följa :-)
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Bookmarks