Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Lagerhållning

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21

Lagerhållning

Leveranstid på chippade PStwo .

En "kund" till mig påstod att PSXCARE har 3 dagars leveranstid på en ny chippad PS2:a , stämmer verkligen detta?
    Jag tycker det låter lite underligt att privatannonsörer har större "lager" än firmorna som har det som sitt levebröd, Skärpning

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Stor efterfrågan efter senaste prissäkningen i samband med en tekniker som varit sjuk och en tekniker som varit pappaledig = vi ligger lite efter just nu.

Det är en sak att ha saker på lager, en helt annan sak att hinna med det handarbete som noggrann chippning av ps2 handlar om.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    21
    Ok, ett mycket bra svar.
    Det är stort tryck just nu pga det dåliga vädret, man kan aldrig har för många i garaget

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0
    Japp, leveranstiden verkar vara under all kritik.

Enligt Postens Logistik-kundtjänst har de inte sett röken av den PS2a + chip som jag beställde förra veckan

Vill ha nu!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det blev lite för mycket beställningar när vi sänkte priset senast, men vi är snart ikapp igen. Det gick iaf ut massor med pstwo idag, så kom inte din med så lär den snart skickas den med.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0
    heh heh....den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge =)

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0
    Har fortfarande inte sett röken av någon försändelse.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vilket order#

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0
    ordernr: 40404

fortfarande "Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren" enligt Posten Logistik.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Den borde snart gå iväg, vi hade slut på matrix infinitychip under några dagar men jag fick leveransen precis före helgen.

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0
    Jo tack, det vore ju trevligt.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Den pstwo som skall skickas till dig är påbörjad, med lite tur hinner den bli klar innan posten går imorgon.

Registrerade
    Nov 2006
    Respekt
    0
    OK. Inga stresslödningar nu bara.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner