Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: original-skal

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    original-skal

    Hej!

    Jag har en ganska simpel fråga helt enkelt
    Jag antar att ni säljer några kuber och även chippar dessa för att sen he på ett moddat skal på dem.

    De original-skal ni får över, är det något ni säljer? Eller om ni har några defekta objekt
    Och om ni gör det, för vilket pris? Det är så att jag håller på att casemoddar lite olika saker och tänkte försöka klämma in en snes i en kub och lite annat skoj.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag har säkert något originalskal liggande, men vanligtvis så får kunderna tillbaka sina originalskal så att dom kan återställa sina kuber om dom vill det av någon anledning.

    Skall jag orka rota fram något skal så får du räkna med att hosta upp svettiga 200:- för det, eller så får du shoppa massa andra prylar så att jag blir på mitt givmilda humör :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Jag har säkert något originalskal liggande, men vanligtvis så får kunderna tillbaka sina originalskal så att dom kan återställa sina kuber om dom vill det av någon anledning.

    Skall jag orka rota fram något skal så får du räkna med att hosta upp svettiga 200:- för det, eller så får du shoppa massa andra prylar så att jag blir på mitt givmilda humör :-)
    aha, trodde ni behöll dem för att sen kasta
    jikes, ja får ta mig en titt i shopen och se om det finns något intressant då ;P

Liknande diskussioner

  1. Xtreme 4.0a 4.0b
    By ecu in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 23:33
  2. Xbox original på 360
    By TePeL in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 22:55
  3. GBA AFTERBURNER + SKAL
    By Slamer in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-05, 13:30
  4. Problem vid bränning med Nero
    By lintax in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-08-16, 22:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •