Nån som vet hur man kan lyssna på sina MP3or fr dator i sin stereo trådlöst, med sladdar vet jag men trådlöst.
Bättre hade varit med en USB HD & trådlöst till stereon men hur?
Nån som vet hur man kan lyssna på sina MP3or fr dator i sin stereo trådlöst, med sladdar vet jag men trådlöst.
Bättre hade varit med en USB HD & trådlöst till stereon men hur?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Köp en AV-link finns i de flesta ljud&bild-butiker
FM sändare vad det jag var ute efter hur kunde jag glömma det när jag själv imorterat sådana för ca 2 år sedan då var dom förbjudna![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Jag har tänkt att skaffa en Sonos spelare. Finns med och utan förstärkare.
Då kan man spela olika musik i de rum som har en spelare det finns ett paket med 2 spelare och en controller, har någon testat???
http://www.specialelektronik.se/down...SONOS-BU80.pdf
Haha, dessa fm-sändare ja, importerade också ett 10pack sådana för ca 3år sedan, mycket behändiga grejor....Bra att lagen är ändrad nu! Det ända vettiga politikerna lyckats med....
![]()
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Bookmarks