Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: ny box

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23

    ny box

    nu har min box lagt av för gott (är rätt misshandlad efter min bruteforce öppning av chassit) och jag funderar på att köpa en ny, såg i nån tråd att det numera finns nån ny drive som inte går att flasha som vanligt
    tänkte köpa mig en core eftersom jag redan har allt extra lulull som finns med i premiumpaketet.
    mer info om denna nya driven önskas.
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  2. #2
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    325
    Respekt
    19
    Varför leka med ödet när man är osäker? Core-paketen har ju utgått från butiker? Annars hade väl Hansi några orörda Core-paket som han ville sälja?

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Kalix
    Inlägg
    123
    Respekt
    20
    Om det är Philips-läsaren du pratar om så finns det ingen information att den anlänt till Sverige än så du bör vara säker.

    Core går på 2490:- på internet..

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Om du har lust att sälja den så är jag ganska sugen. Skulle vara kul att bygga nått av. Min mail är iaf kurtson@gmail.com

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Alla core jag har på lager är redan beställda och skall levereras, jag köper inte in fler boxar än jag behöver :-)

    Se till att lådan till xboxen du köper har handtag så blir det nog bra skall du se. Har den inte handtag så är det nog den nya uschla hitachidriven som redan kostat mig massor med tusenlappar i inköp av nya lödverktyg (våra gamla weller varmluftstationer har uppenbarligen tappat flåset, iaf jämfört med pyropen) och tsop32 adaptrar (eftersom jag slarvade och missade att det finns olika storlekar på just tsop32 så fick jag fel adapter, och dom är fan inte gratis) )))parantes error :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    nån som vet nånstans i stockholm där dom säljer xbox där lådorna har handtag? där lådorna ligger framme så man kan se dom innnan man köper dom?
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  7. #7
    Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    602
    Respekt
    0
    Elgiganten har slutat med handtag. Iaf på dom butiker jag har varit på.

  8. #8
    Registrerade
    Oct 2006
    Inlägg
    47
    Respekt
    18
    köpte min på elgiganten för 1 evcka sen med handtag... men en vild gissning är att du itne orkar åka upp till skellefteå

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av kau Visa Inlägg
    köpte min på elgiganten för 1 evcka sen med handtag... men en vild gissning är att du itne orkar åka upp till skellefteå
    nja, tanken lockar väl inte direkt om man ska vara helt ärlig
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    Elgiganten i kungens kurva säljer fortfarande med hantag. Var med en polare som köpte en Premium i helgen....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  11. #11
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    Citat Original inlägg av Enlund Visa Inlägg
    Elgiganten i kungens kurva säljer fortfarande med hantag. Var med en polare som köpte en Premium i helgen....
    har dom dom framme så man kan plocka en själv? eller får man den i varuutlämningen?
    i sånt fall får man ju kanske låtsas att det är en present eller nåt och lämna tillbaka den om den inte har handtag
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

  12. #12
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    21
    varuutlämning.....
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det GÅR ju att plinga på i varuutlämningen och be personalen kika på lådorna innan du går in och shoppar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #14
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    105
    Respekt
    23
    nån som vet om core versionerna inte har hantag heller? såg att dom har core i barkarby
    Whoever came up with
    "THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
    musta been kickin' some ass!

Liknande diskussioner

  1. chiplös box - flashning - advance
    By housepainter in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 22:24
  2. Temp visning för box V 1.6
    By kunta in forum Evolution-X Dashboard
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-12-24, 01:09
  3. Flasha omoddad box?
    By Murat in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2004-10-24, 16:55
  4. Samsung box med Thomson dvd`?
    By Hellpimp in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-28, 10:42
  5. Xbox live med moddad box? [Hansi]
    By Bagger in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-06-19, 09:21

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •