Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Minneskort!

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    33
    Respekt
    18

    Minneskort!

    Har nu beställt mitt PSP =D.....oxå tänkte jag igår beställa ett minneskort! och det jag sett at många tipsar om är "SanDisk Memory Stick Pro Duo 4GB Gaming" men så har jag märkt att det är slut överallt =(..vissa företag får in om några veckor! så därför skapa jag denna tråd ifall folk vet ngt annat bra minneskort som går att rekommendera? för man kommer väl inte orka gå och vänta ....(helst ett 4gb kort) mvh// PivvE

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av PivvE Visa Inlägg
    Har nu beställt mitt PSP =D.....oxå tänkte jag igår beställa ett minneskort! och det jag sett at många tipsar om är "SanDisk Memory Stick Pro Duo 4GB Gaming" men så har jag märkt att det är slut överallt =(..vissa företag får in om några veckor! så därför skapa jag denna tråd ifall folk vet ngt annat bra minneskort som går att rekommendera? för man kommer väl inte orka gå och vänta ....(helst ett 4gb kort) mvh// PivvE
    Sandisk eller Lexar
    Sony kommer snart med sina 4Gb kort till sverige som är supersnabba.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    33
    Respekt
    18

    blev beställt...

    blev beställt ett Sandisk MS pro duo 4 gb får det i början av nästa vecka så då är det action

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    23
    Respekt
    0
    Sag idag att 8Gb kort har dykt upp lite sugen blir man varsta var dock priset 3000 man far 3st 4Gb for dom pengarna.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja då kör man väl vidare på 4GB kort, blir säkert bara strul om man försöker använda större kort med firmware 1.5
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ja då kör man väl vidare på 4GB kort, blir säkert bara strul om man försöker använda större kort med firmware 1.5
    Håller med, dessutom kan man lättare hantera 4Gb kort och lägga över filer
    Jag menar, har man bara ett 8Gb kort måste man ju "Vänta" och avbryta spelande för att lägga in nytt

    Har man fler kort som mig så kan man göra detta vidsidan av

    Eller ha en liten samling smått o gott *ler*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  7. #7
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    För man måste ju spela 24/7...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
    För man måste ju spela 24/7...
    Självklart

    + Skottår *skratt*
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    May 2006
    Inlägg
    62
    Respekt
    18
    Tänkte nu investera i ett sandisk eller sony 8gb minneskort till pspn. Vet någon om dessa är problemfria på custom fw 3.40, eller måste jag uppdatera till nyare eller senaste firmware?

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Mindbomb Visa Inlägg
    Tänkte nu investera i ett sandisk eller sony 8gb minneskort till pspn. Vet någon om dessa är problemfria på custom fw 3.40, eller måste jag uppdatera till nyare eller senaste firmware?
    Alla PSP över 3.40 Fw klarar 8Gb utan problem, stabilast kort o billigaste just nu är Sandisk Ultra 2 4GB, köp två sådana vettja

    Jag tycker att mitt Sony 8Gb kort är lite för slött, de är lika snabba som gaming varianten o de är ju tokslöa, sett folk som har problem med spel där banor i Wipeout hackar o man måste klocka upp sin PSP för att det skall flyta bättre ( Turbis o Begga har jag för mig skrev om detta ).

    Jag har "Inga" problem alls med mina Ultra 2 4GB kort som dessutom funkar kanon i 1.50 kernel som inte allokerar mer än just 4Gb.
    Mitt 8Gb kort ser jag bara de första 4Gb av under 1.50 kernel.

    Men skall du inte köra Homebrew o vill ha ett 8Gb så köp ett.
    Jag skulle vänta tills sandisk släpper sina ultra 2 8Gb kort iaf.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Angående byte av minneskort!!!!
    By lado83 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 07:56
  2. Korrupt minneskort - region x?
    By zeuzzz in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-04-18, 10:52
  3. DVD Region X & Minneskort?
    By Curst in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-07-21, 21:30
  4. GT3 och Interact 16mb minneskort
    By [Berra] in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2001-11-29, 19:55
  5. Minneskort funkar inte?
    By teddan in forum Playstation - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-01-01, 21:03

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •