Hej Hansi...kan man spela VCD skivor i PS2:an...och en till viktig fråga:
Har ni redan eller kommer ni att få in GUDFADERN trilogin??? Vad kostar den?
Tjejen min jobbar en bit från er och jag skickar henne gladeligen till er o köpa GUDFADERN.......
Hej Hansi...kan man spela VCD skivor i PS2:an...och en till viktig fråga:
Har ni redan eller kommer ni att få in GUDFADERN trilogin??? Vad kostar den?
Tjejen min jobbar en bit från er och jag skickar henne gladeligen till er o köpa GUDFADERN.......
Jag är inte Hansi men jag kan säga att du inte kan köra VCD filmer. Det går med en massa jobb med att covertera filer och så. Men det blir inte så bra som om du spelar dom i en "riktig" DVD spelare. Vilket jag för övrigt kan rekomendera att ni gör med DVD filmer. Bättre kvalite en vad du får i Ps2:an...
kvaliten är utmärk i ps2an om man använder en rgb kabel = vanlig dvd spelare.
------------------
Rpg classics
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Nä, jämför med er stationära. Min Ps2a ger inte lika "skarp" bild som min Pioneer dvd spelare.
Ja, jag använder RGB kabel till Ps2an...
det finns program så du kan köra vcd filmer i ps2:an.
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
ooopsjag använder svhs ÄKTA men strunt i det.
vet du namnet på ett sådant program som fixar vcd på ps2an?
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
Det finns inga program för det. Du konverterar VCD filmerna till Ps2 format och kör dom sen i Ps2an.
Te en titt här http://dvd.ign.com/articles/315957p1.html<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Lynx:
kvaliten är utmärk i ps2an om man använder en rgb kabel = vanlig dvd spelare.
</font>
Bookmarks