Tjena alla! Jag har precis fått hem mitt, DUO Q chip.
Och undrar nu om det är meningen att man ska få kablar med eller vad man ska göra!?
Tjena alla! Jag har precis fått hem mitt, DUO Q chip.
Och undrar nu om det är meningen att man ska få kablar med eller vad man ska göra!?
Jag skickar alltid med kablar, så du måste ha köpt det av någon skum säljare som varken skickar med det man behöver eller ger support eftersom du hamnade här nu :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okey, men går det bra att bara ta några fina små elektronik kablar eller?
Eere något mer dom inte sickade eller bara de?
Ja, det går bra med lite tunn elektronikkabel. Man BEHÖVER ju inte använda sådan superduper teflonisolerad enkardels försilvrad awg32 tunn kabel som JAG brukar skicka med, även om den är överlägsen alla andra typer av kabel när man chippar konsoller :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okey! bra, men det blir till att beställa från er nästa gång! åt helvete med billigt skit!
Bookmarks