Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Köpa en psp

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    24
    Respekt
    0

    Köpa en psp

    Ringde idag på en psp med firmware 2.0 eller 2.1. går dom på nått sätt att få ner till 1.5. ? Hur gör man ? Har inte en blekast aning helt ny vad det gäller psp


    Funderade även på att åka ut på typ El giganten och kolla vad dom tar för en psp. Nån som vet om man får öppna dom på El giganten för att kolla så dom inte innehåller Ta-082 moderkortet .

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Upp till 2.71 går att nergradera.

    Vi hade en kund inne med en ta-082 psp som han köpt på eb games, så dom börjar dyka upp här i stockholm nu.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Så om jag fattar rätt så alla versioner till 2.71 och lägre går att nedgradera till 1.5 ?

    Om man skulle fått tag på en Ta-082 så är det kört ? Det dära psp chipet som finns på marknaden löser inte problmet ?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ta-082 är körd tills vidare, i övrigt går version 2.0, 2.5, 2.6 och 2.71 att nergradera. Har man t.ex 2.01 så får man uppgradera först :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    24
    Respekt
    0
    Stämmer detta fortfarande att man kan se på kartongen vilken frimware psp har på kartongen till psp ? http://www.psphacks.net/content/view/437/2/
    Stämmer dom uppgifterna ?

    För tänkte på att moderkortet TA-082 fanns väll bara i nån version från 2,XX nått ? Finns det nått sätt att se på kartongen om det är ett Ta-082 ?

    Får tacka för dom snabba svaren man får här i formumet.

Liknande diskussioner

  1. Köpa PSP i kina?
    By gothh in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 23:53
  2. Köpa ny Vs Begangnad
    By xerxes2004 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 17:39
  3. Tangentbord till PSP?
    By Gojira in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 21:30
  4. Köpa psp.
    By Mahjar in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 20:43
  5. Köpa & ladda ner spel. Snart till PSP!
    By ktd in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 10:58

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •