Nej, det kan både vara en Hitachi och Samsung (och Philips, dock har ingen i Sverige fått den än) i kartongen med handtag, dock spelar det ingen roll vilken man får eftersom både går att flasha.
Nej, det kan både vara en Hitachi och Samsung (och Philips, dock har ingen i Sverige fått den än) i kartongen med handtag, dock spelar det ingen roll vilken man får eftersom både går att flasha.
ok då är jag med, tack.
brahman, du har möjligen inga bra tips till en som vill köpa xbox i veckan om vart och hur man ska leta för att få tag på en samsung?
Nej, tyvärr. Jag hade turen att få den första kartongen utan handtag m. samsung här i forumet verkar det som, jag köpte min av en kille som vunnit den på nån sorts auktion. Kolla gärna http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=26135 för att se vilka paket och lot# som blir samsung, sen åker du bara ner på någon affär och kollar lot# på paketen och ser om du hittar någon lämplig . Eller så gör du tvärtom, åker och kollar lot# och sen kollar upp vilken läsare de innehåller.
Köpte min nyligen på Elgiganten Arninge Lot 0611=Samsung.
Bookmarks