Jag har en pioneer 111D och skickat in min box för flashning och verbatim skivor.
att använda nero och ta burn image på nrg funkar inte
och att ta write from file me clonecd funkar inte...så vad ska jag göra? ><
kan inte så mycket om sånt här :P
Jag har en pioneer 111D och skickat in min box för flashning och verbatim skivor.
att använda nero och ta burn image på nrg funkar inte
och att ta write from file me clonecd funkar inte...så vad ska jag göra? ><
kan inte så mycket om sånt här :P
väljer du rätt fil när du bränner? d.v.s .dvd-filen?
vad händer när du stoppar in spelet?
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
japp dvd filen...
när ja stoppar in skivan så läser den ett tag sen står det "insert a game, dvd or cd"
förresten så äre en dvd och en iso fil... ingen img.000 eller va det ska vara :P
ehh...när jag trycker på egenskaper på skivan så är den 6 mb stor =/
Last edited by Frotti; 2006-11-17 at 22:11.
kolla så att laybraker=1913760 dvs öppna .dvd filen med anteckningar och se om det står så.
Ja det står så
Inte konstigt om det strular då om det står LAYBRAKER ;-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
men den ska väll stå i dvd filen?
Mycket bättre om det står layerbreak=
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jaha jo de står layerbreak :P
LayerBreak=1913760
vortex-thp8.iso
står det
och när ja trycker i en ny skiva så ståre 0 mb använt/ledigt utrymme
Last edited by Frotti; 2006-11-18 at 00:19.
jahapp..det blir samma sak med vanliga dvd filmer (och då startas väll filmen av sig själv när man stoppar i den?) ...betyder det att dvdn är trasig?
om den är det...så om ja lämnar in den hos microsoft lagar dom min då eller ger dom mej en ny som ja får lov att flasha om?! eller får man ens lämna in den om man har flashat...fast ja vet att jag testade innan å och då funkade det inte
Om din 360 säger "insert a game, dvd or cd" när du stoppar i en vanlig dvd-film så har det antingen blivit nåt fel när du fick ditt firmware flashat eller så är din dvd helt enkelt trasig....
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Bookmarks