Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: Chipp?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Chipp?

    hejsan!! Undrar om det är någon som vet om det komer gå att chippa PS3 och hur mycket de kostar.. och om man komer kunna spela brännda ps2/ps1 spel på den utan å chippa den?... Tack sam för svar..

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du får vänta lite till på chip tror jag...och innan dess lär man inte få igång brända spel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    ok..

    Men en gissning då va skulkel du tippa på pris:P?? och kommer de gå å lägga in spel på hårddisken å kö därifårn??.. och en sak till har hör ma nkommer kunna lägga in alla ledande OS typ Windwos mm... borde de inte gå att instalera pc spel då:P?? för de sägsa man ska kunna koppal in mus mm m:_P

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tryck tillbaka random-knappen på ditt tangentbord...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    VA?:S:S ett svar:S:S??

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Sluta kryptera det du skriver!
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    VA?? vadå kryptera:S??

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Hmmm

    2006-1992=14... då borde du kunna skriva så man förstår...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Alla fjortonåringar har inte samma språkkunskaper som jag.... HUR tror du att nån av oss här ska kunna se in i framtiden och veta hur/när/var man kan chippa/modda sin ps3 så att den rostar bröd, plockar i diskmaskinen och polerar bilen??? Du kan ju alltid skicka ett mail till sony och fråga, men då får du nog lära dig att stava iaf lite bättre, annars får du nog inget svar...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  10. #10
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    33
    Respekt
    18
    kommer nog bli en tuff uppgift eftersom ps3 har blueray! men är det någon som fixar det är det hansi ...längtar*

  11. #11
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    53
    Respekt
    20
    skulle tro att PS3's svaga länk är att man kan istallera operativ system på den... kan skapa en hel del svagheter.

  12. #12
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Förhoppningsvis....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Liknande diskussioner

  1. Problem Med X3 chipp
    By ragge in forum X-ecuter 3 support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 13:06
  2. H2O chipp?
    By TheTuXi in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 17:27
  3. Hur många chipp får ni byta?
    By cccp in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-03, 01:22
  4. XBOX v1.1 Blinkar rött o grönt Inget chipp i?
    By alfaprox in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 09:18
  5. Instalera nytt chipp och hd.
    By Robotach in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 13:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •