tänkte sätta lysdioder i kontrollerportar, under juvelen och sidan av xboxen..
vart borde jag kunna köpa lysdioder? helst gärna duolysdiod så jag kan ha den på eject knappen, dom två och några till billiga med hög mcd!
tänkte sätta lysdioder i kontrollerportar, under juvelen och sidan av xboxen..
vart borde jag kunna köpa lysdioder? helst gärna duolysdiod så jag kan ha den på eject knappen, dom två och några till billiga med hög mcd!
Clas Ohlsson duger nog bra ... Eller beställa ur Hobbex
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Man behöver inte bi-color leds till ejectknappen. Det fungerar lika bra med två st 3mm's. Man får dock knipsa av lite plast, men det syns inte när allt är monterat... http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=50825
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
säker? har en xbox crystal
edit: vill fortf. ha tips på var man kan köpa bra med dioder o sånt till bra pris
Last edited by PiGGELiN; 2006-11-21 at 20:22.
ELFA har garanterat det du söker ... Men blir nog lite onödigt dyrt när du bara ska ha ett par dioder ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
kan man inte bara beställa några lösa därifrån? måste man köpa 100st? :P
Bookmarks