När jag kör dvd-filmer i min ps2:a så efter ett tag så kommer ljudet lite efter, bilden och ljudet kommer altså inte samtidigt. Min kompis har samma problem, hjälp, ska det vara så eller vad?
Mycket tacksam för svar...
När jag kör dvd-filmer i min ps2:a så efter ett tag så kommer ljudet lite efter, bilden och ljudet kommer altså inte samtidigt. Min kompis har samma problem, hjälp, ska det vara så eller vad?
Mycket tacksam för svar...
The mighty Lord
Snabb lösning: Pausa filmen en gång så brukar det fixa sig.
Långsiktig lösning: Lägg in drivrutinen som följer med sonys original dvd fjärrkontroll på ditt minneskort.
Har du en scph-30004R eller SCPH-39004 så har du redan den drivrutinen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Skumt... har aldrig råkat ut för det å jag har varken 30004R eller 39004.. har inte heller lagt in nåt på minneskortet: kör bara med handkontrollerna (ett plus gentemot Xbox där man MÅSTE köpa en fjärr )
/Tommy 2Tall
There are doors I haven't opened, windows yet to look through...
going forward may not be the answer. Maybe I should go back.
Man behöver inte köpa fjärr till xboxen det funkar med handkontrolen där med..
Bookmarks