Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Ett bra första minne & Devhook

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Ett bra första minne & Devhook

    Jag tänkte köpa ett minne för 500kr, detta: http://www.onoff.com/online/se/inet....cument&markID= eller http://www.onoff.com/online/se/inet....cument&markID=

    Vilket av dom minnena är bäst för musik/spel/film? Behöver snabba svar helst då jag ska åka iväg när som helst och inhandla mig ett minne.

    En fråga till, för att använda DevHook, måste man "chippa" den eller något liknande? Eller räcker det bara med minnet man har i?
    Last edited by Hcore; 2006-11-25 at 16:31. Anledning: Ny fråga

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Lexar kortet är snabbare.... Du behöver inte chippa din psp för att använda devhook. Men du måste nergradera till 1.5...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Tack så mycket för svaret, det blev just ett Lexar jag inhandlade, det enda dom hade inne. Jag märkte att förpackningen var öppen när jag slängde in den i bilen för skivan åkte ur.
    Tänkte inte mer på det förän jag kom hem och såg att förpackningshelvetet var öppet, testade minnet och ingen funktion alls i den till PSP:n, testade köra den i mobilen (W810i). Ingen funktion där heller.

    Så det blir till att åka tillbaks imorgon och klaga lite och be dom fixa fram ett nytt Lexar då jag tog det sista pga det har utgått ur deras sortiment. Lutar nog åt pengarna tillbaks så köper jag ett Lexar 2GB på PC City för 599kr istället.

    Nedgradera en EU-enhet till 1.5 från 2.71 går alldeles utmärkt vad jag har förstått av tidigare trådar.

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Japp, stämmer bra det...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    4Gb untra 2 kort från Sandinsk för en billig penning annars
    http://www.netsuperstore.se/catalog/...ucts_id=127415
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Ett antal Frågor om en Produkt
    By MeanMrMustard in forum Produktsupport - Övriga produkter
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2005-06-20, 15:54
  2. Problem med chippa ett smart xxx
    By smuscha in forum SmartXX Support
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 15:02
  3. Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-12, 15:18
  4. NEO4 bra?
    By moffe in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-15, 13:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •