Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Ny användare av PSP, 2.60...hjälp

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Ny användare av PSP, 2.60...hjälp

    Hej,

    jag är ny användare av PSP. Jag har version 2.60.

    Jag har försökt sätta mig in i hur jag kan ladda ner spel och spela på min psp. Vad jag har förstått så måste jag nedgradera maskinen. Är den någon som kan vara snäll och beskriva exakt vad jag behöver göra och vilka program som är bra att ha. Jag har läst trådarna men det varnas hit och dit vilket gör att jag blir osäker om det verkligen är värt att nedgradera den. Som sagt, kan någon steg för steg beskriva hur jag ska göra?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    1: Kom hit med den, blekingegatan 16 stockholm
    2: Vi kollar om den går att nergradera
    3: Vi nergraderar
    4: Vi visar hur det fungerar
    5: Du betalar 300:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2006
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Hej,

    tack för ditt svar. Jag skulle kommit direkt om jag hade bott i närheten, tyvärr jobbar jag och bor på Malta för tillfället.

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av tobiasjo Visa Inlägg
    Hej,

    tack för ditt svar. Jag skulle kommit direkt om jag hade bott i närheten, tyvärr jobbar jag och bor på Malta för tillfället.
    FedEx och Webbkamerakurs

    Skämt å sido

    Det man gör är att man nedgraderar till version 1.50 och "tillfälligt Laddar" en högre version som försvinner såfort man slår av strömmen.
    När man laddat en högre version startar men de applikationerna eller spelen "man själv kodat eller andra".

    För att vara medlem i 1.50 klubben krävs bara att man håller sig till några enkla regler men den viktigaste är att inte uppgradera över 1.50 när man väl fått den

    Sök i forumet så hittar du fler trådar startade av andra som säkerligen ger svar på just dina frågor med.
    PSP är ingen ny förteelse
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Ny PSP användare HJÄLP!
    By Junta in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 14:13
  2. PSP hjälp uppskattas!
    By 666NR666 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 34
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 03:59
  3. PSP 2.6 behöver hjälp!
    By peppela in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 11:27
  4. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 02:13
  5. bränt 360 spel med hjälp av psp
    By general_31 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 00:20

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •