Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: Samsung Xtreme 4.2 vs Samsung Xtreme version 4.1

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2006
    Från
    Helsingborg
    Inlägg
    149
    Respekt
    18

    Samsung Xtreme 4.2 vs Samsung Xtreme version 4.1

    Hej!

    Jag läste på psxcare hemsidan under xbox 360 att det har hänt en hel del på firmware sidan och att det idag finns vettiga uppdateringar för oss med väldigt tidiga versioner.

    Jag fastnade för det här med att kunna tysta ner läsningen något i version Samsung Xtreme version 4.1. Men man vill ju ha senaste versionen när man väl tar sig ork att flasha om xboxen och frågan är då om Samsung Xtreme 4.2 innehåller allt som version 4.1 gör med att köra lite tystare osv?

    Tacksam för tips, mvh MoFa

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp, 4.2 har allt som 4.1 har. Du behöver bara uppgradera om det är något som inte fungerar för dig som borde fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2006
    Från
    Helsingborg
    Inlägg
    149
    Respekt
    18
    Hej Hansi!

    Jag har en gammal firmware, någon av dom första så det kanske är läge att uppgradera. Den här funktionen att man kan välja att köra läsaren på en tystare nivå låter lockande. Tror du det är någon ide att byta till en nyare firmwareversion?

    Kan ni på psxcare genomföra en firmwareflash medans man väntar även om man kommer in med hela enheten?

    Mvh MoFa

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi hinner oftast med även "hela enheten" kunder också, men det kan ju skita sig så den inte blir klar förrän nästa vardag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2006
    Från
    Helsingborg
    Inlägg
    149
    Respekt
    18
    Hmmm nu blev jag lite orolig här, vad är det som kan skita sig? Något i flashningen eller du menar att ni har väldigt mycket att göra för dagen?

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Skita sig så vi inte hinner klart :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Mar 2006
    Inlägg
    19
    Respekt
    0
    Om man har redan flashat en tidigare verision hos PSX, kan man få nån nyare verision flashat för en billigare slant än normalt ?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    350:- istället för 500:- just nu
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  2. Xtreme Samsung firmware version 2.0
    By Hansi in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 12:16

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •