Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Köpte min x360 prem. idag, frågor

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

    Köpte min x360 prem. idag, frågor

    Är sjuk och känner en kompis på det lokala elgiganten. Han mena på att jag kan köpa en x360, lira runt bäst jag vill och använda öppetköp inom 30 dagar. Jag var noga med detaljerna om att får jag använda hdden? yep.

    Från det ena till det andra..Skulle göra min första save, under dead rising, och fick svaret att 11gb är ledigt.

    Say what? :P ska det inte vara 20gb? eller 17-20~

    övrigt är jag impad av boxen, kanske behåller och extremeflashar
    Last edited by Alezman; 2006-11-28 at 23:36.

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    13
    Respekt
    0
    Det ligger ett demo och lite videos med på disken. Bara att tabort.

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    tack hjärtat

    Vad jag förstått så följer det med en unik handling i paket som jag loggar in på xbox live? Jag vill inte förbruka den utav garanti skäl..går det inte skapa ett silver konto hux flux och sedan ta bort när jag rensar disken? som han i butiken bad mig göra när jag lämnar tillbaka maskinen..

    t.ex när jag trycker på live knappen så står det en ruta om att lägga till information på boxen, antar att det är permanent?
    Last edited by Alezman; 2006-11-28 at 23:37.

  4. #4
    Registrerade
    Apr 2004
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    upp

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    I fliken längst till höger finns det en funktion för att återställa xboxen till ursprungsläge. Då kommer den fråga efter språk, livekonto osv vid nästa uppstart.

    Men om du drar igång guldkontomånaden som ingår i xboxen så kommer nästa köpare av boxen inte få något sådant. Du behöver inte skrapa fram någon kod e.dyl för att aktivera den månaden, det sköts automatiskt genom xboxens serienummer eller liknande.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. fick min gamecube idag, och ett par frågor :)
    By kiranos in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2005-05-26, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •