Visar resultat 1 till 12 av 12

Diskussion: Ingen som kan förklara precis hur man gör för att flasha sin samsung firmware?

  1. #1
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    144
    Respekt
    19

    Talking Ingen som kan förklara precis hur man gör för att flasha sin samsung firmware?

    Ingen som kan förklara precis hur man gör för att flasha sin samsung firmware?

    visst räcker det bara att flasha dvdn för att kunna spela backuper?
    krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
    peeääs trää tyst

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Det står redan i forumet.
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

    Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    144
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av banan1 Visa Inlägg
    Det står redan i forumet.
    jaså, vart då? jag har letat och letat men hittar inte. det går inte att söka häller för mig.
    krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
    peeääs trää tyst

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Swe
    Inlägg
    66
    Respekt
    22
    Citat Original inlägg av NeoRomeo Visa Inlägg
    Adda mig på dreamcuber at hotmail punkt com (MSN) så ska jag gladeligen hjälpa dig. Vet själv hur jobbigt det var att plöja sig igenom tonvis med delvis ointressant information på en jävla massa sajter, där många av guiderna är från Maj.

    Tjena jag skulle oxå vilja ha lite hjälp men jag har inte tyvärr inte msn installerat kan du inte skicka ett mail till mig och förklarar hur man gör beroende på vilken samsung man har "orkar du det"?
    Evil.angel@telia.com
    tack så mycket på förhand.
    ¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Man laddar ner firmwaren och läser instruktionerna som följer med i rarfilen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Var hittar man firmware och instruktioner? Har letat men hittar inget. Kan man köra med en vanlig satakabel?

  7. #7
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    För trött för att förklara. Det står i forumet redan, diskuterat väldigt nyligen dessutom.
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

    Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    "Har letat men hittar inget"


    ...Det står i forumet hjälper väl mig inte om jag skriver att jag letat men inte hittar.

    Tack för hjälpsamheten...

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Har du läst igenom denna tråden?
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=25735
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

    Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

  10. #10
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    21
    Respekt
    0
    Ok, jag har nog gluttat i den men inte lusläst. Visste inte att det stod i den så , tackar.

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    245
    Respekt
    20
    Tyvärr bör man läsa igenom den för att få en grund att stå på så du ska förstå när folk ska hjälpa dig länge fram. Finns mkt bra länkar med.
    Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!

    Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Om du inte klarar av att söka och läsa dig till information, inte klarar av att installera msn...då får du köra den här guiden :-)

    http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. Hur gör man för att flasha / byta fireware?
    By hejsan in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 18:25
  3. Detaljerad beskrivning på hur man bränner = tutorial?
    By Jukker in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-23, 21:08
  4. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2005-09-15, 15:42

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •