Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: CD-R

Registrerade
    Jun 2002
    Respekt
    0

Question CD-R

Hej!

Ni ska få installera ett Mesiah chipp till mig!
    Men jag måste veta om det funkar med mina 100 packs cd skivor som jag köpt.
    Jag har köpt 100 packs PCLINE skivor silvrig ovanpå man kan se igenom.
    Jag har en Acer brännare och jag brännde Tekken 4 från en image fil i 10x speed med nero på en sådan cd.
    Tror du att det kommer funka att köra på PS2:an med Messiah? Kan jag ta med cd:n till er och testa?
    Jag har brännt SVCD filmer på sådana cd-skivor och dem har funkat utmärkt!

MVH

Ante

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Kolla <a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000023" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000023</a>

Även om vi testar dina skivor på en annan PS2 så kan vi inte garantera att dom fungerar lika bra/dåligt på din egen PS2.

Och det spelar ingen roll vilket chip som används för att starta spelen...

Prova att bränna lite musik på dom, dock används bara 1x hastighet när man spelar upp musik så inte ens OK musikavspelning är en garanti för att även spelen fungerar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2002
    Respekt
    0

Question

Det funkar utmärkt att bränna både SVCD och musik på dem...Inge brus eller hackningar på filmerna/musiken.
    Annars har jag Sony 80-mins silver, men mina blanka bode väl funka?

Ante

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner