Hej jag undrar hur man lägger in spel till sin hårdisk till xbox360..
vill kuna spela utan cd..går det eller?..snälla kan nån hjälpa mig!!
Hej jag undrar hur man lägger in spel till sin hårdisk till xbox360..
vill kuna spela utan cd..går det eller?..snälla kan nån hjälpa mig!!
Det går inte
Det är bara de spel som microsoft låter dig ladda ner från xbox live du kan ha på hårddisken.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Gammal o vis...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Ja vad skulle man göra utan alla gamlingar som håller på goda kunkspaper inom div områden
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
letar du efter gamlingar på nätet hmm annars är div seniorboende en bättre start
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
haha va dåligt..man kan ju göra det på den gamla xboxen borde man inte kunna göra på 360:n också
Nej för dom har bättre säkerhet nu.
Vet någon om "hackar personerna" försöker göra så det går att köra spel via hårddisk?
sätt upp det på din önskelista nu till JUL vet jag
Det sitter säkert folk runt om i nästan hela världen och försöker knäcka den. Gå in på www.xbox-scene.com och kolla i deras forum. Där brukar det finnas en del intressant att läsa om det.
varför är det så svårt å hacka det för...vad har man hårddisken till då ...meninglöst ju
1. Anledningen till att det är så svårt att hacka är för att Microsoft inte vill att folk skall kunna hacka den.
2. Spara savegames och det hansi skrev ovanför.
3. Nej
Läs FAQ:n samt sök i forumet innan du frågar något!
Och så vill jag önska alla en fin vinter för att vara lite positiv i signaturen också
Är det inte så också att "chippet" som man chippade på xboxen.. det har nu en fin liten "klisterklick" över sig, så det går inte att bara chippa, för då pajar man hela skiten...
Bookmarks